JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Célzott külpiaci törekvésekkel segítenék a magyar kis- és középvállalkozások exportját - jelentette ki Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója. Ezért a Kereskedőház Export Expressz nevű programjával és új stratégiai elemekkel bővíti tevékenységét.
Az új szakmai program egyik legfontosabb eleme, hogy a kereskedőház elsősorban a magyas hozzáadott értékű termékeket és szolgáltatásokat támogatná. Ezért az MNKH a legpiacképesebb iparágakból jelenleg 20-30 már sikeres exportőr termékeinek, illetve szolgáltatásainak keres értékesítési lehetőségeket. A prémium minőségű hazai élelmiszerek és magas hozzáadott értékű kézműves termékek exportja miatt az MNKH létrehozta az Áldomás nevű ernyőmárkát is.
A kereskedőház már több mint 3000 magyar kis- és középvállalkozással alakított ki partneri viszonyt és továbbra is keressük az együttműködés lehetőségét az exportképes cégekkel - mutatott rá Ducsai-Oláh Zsanett. Induló szakmai programunk célja, hogy a rendkívül erős nemzetközi versenyben olyan új, innovatív eszközökkel bővítsük a tevékenységünket, melyek révén még hatékonyabban, még több hazai vállalkozás folytathat sikeres exporttevékenységet, ezzel növelve az ország gazdaságának motorját jelentő KKV szektor teljesítményét - tette hozzá.
Az induló szakmai program másik fontos pillére az innovatív vállalkozások, illetve a startupok támogatása. Hazánk számos területen - egészségügy és biotechnológia, gépgyártás, mérnöki szolgáltatások - nemzetközileg is versenyképes. Az MNKH ezért egy külön szervezeti egységet hozott létre, amely az innovatív termékeket és szolgáltatásokat előállító magyar KKV-kat támogatja. A kereskedőház emellett elindítja startup programját, hogy javítsa az ígéretes hazai startupok érvényesülését.
Az MNKH programjának harmadik eleme a külföldön élő magyarokkal mélyítené el az együttműködést. Emellett aktívan keresi a potenciális partnereket a külpiacokon, illetve szívesen fogadja az ilyen irányú megkereséseket is.