AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Október 17-én, Varsóban rendezték meg a világelső, francia luxusmárkákat tulajdonló cégcsoport, a Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), azon belül is a prémium alkoholos italokat forgalmazó vállalat, a Moët Hennessy európai hivatalos forgalmazóinak találkozóját. Az eseményen a Fine Brands Company (FBC), mint a hivatalos magyarországi forgalmazó képviselte hazánkat. A 35 jelenlévő disztribútor közül, a független zsűri az FBC Chandon Garden Spritz bevezető kampányát választotta a legjobbnak a tavalyi év sikere (a legjobb trade aktivitása) után.
A Moët Hennessy jelenleg nettó 6 milliárd eurós és több, mint 240 millió palackos forgalmával, valamint - a disztribútor szervezeteket nem számítva - 7500 fős szervezetével meghatározó szereplője a világ prémium italpiacának. Ehhez a forgalomhoz továbbra is a cognac és champagne kategória termékei járulnak leginkább hozzá, ám egyre nagyobb szerep jut az új kategóriáknak és márkáknak.
Az FBC közel 4 éve nyerte el a Moët Hennessy márkák egy részének forgalmazási jogát a magyar piacon, 2022. márciusa óta pedig már a teljes portfóliójának értékesítéséért is felel Magyarországon. Ez idő alatt megduplázta a rá bízott márkák forgalmát.
Címlapkép forrása: FBC