JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Az AMC a Hungarian Food Business Program keretében 2022 őszétől a magyar élelmiszerexport legnagyobb potenciállal rendelkező célpiacain szervez üzletfejlesztési találkozókat. A B2B eseményeken egyaránt támogatja azokat az élelmiszeripari vállalatokat, amelyek az adott ország piacán már jelen vannak és elsősorban üzleti kapcsolataikat szeretnék erősíteni, illetve azon gyártócégeket is, amelyek a jövőben tervezik kiterjeszteni exporttevékenységüket a célország piacára. A spanyolországi rendezvényeken az exportképes magyar élelmiszeripari vállalkozások képviselői a helyi élelmiszerpiaci sajátosságokat ismerhették meg, a spanyol beszerzők pedig a magyar cégek rövid prezentációját követően a termékeket is megkóstolhatták egy-egy B2B délután keretében - írja az AMC közleményében.
Az AMC által 2021-ben elindított Hungarian Food Business Program (HFBP) a magyar élelmiszeripari cégek külpiaci tevékenységét segíti elő. A HFBP zászlóshajója a Hungarian Food Business Catalogue valós idejű, egységes, digitális online katalógus, amely a spanyol üzletfejlesztési találkozón is támogatja a magyar termékek iránt érdeklődő beszerzők, disztribútorok regisztrációját. A programban már csaknem 150 élelmiszertermelő vállalkozás érhető el mintegy 1500 termékkel. A rendszer egyedisége, hogy a külföldi beszerzők egy platformon, ingyenesen tájékozódhatnak az exportra szánt magyar termékekről, illetve azonnal közvetlen kapcsolatba is léphetnek a gyártókkal. Az Agrármarketing Centrum a hagyományos élelmiszeripari világkiállításokon történő magyar részvétel megszervezése mellett a HFBP eszközeivel is támogatja az export növekedését, amely a jelenlegi világgazdasági helyzetben jó eséllyel jelenthet kiutat a hazai gyártók szorult helyzetéből.
Címlapkép forrása: AMC