Ezt népszerűsíti Erdei Zsolt - Kampányarc lesz "Madár"

agrarszektor.hu
Erdei Zsolt ("Madár") Európa- és világbajnok ökölvívó lesz a kampányarca annak a programnak, amellyel a magyar sertéshús népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt. A magyar sertéshús ismertségét nem csak belföldön, hanem például Szerbiában és Hong Kong-ban is növelni szeretnék.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Harmincmillió forintot fordíthatna arra a kampányra, amellyel a magyar sertéshúst akarják népszerűsíteni - jelentette ki az MTI-nek Spányik Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketig vezérigazgatóságának irodavezetője. A kampánnyal a magyar sertéshúst bel- és külföldön egyaránt ismertebbé kívánják tenni.

A kampány arcául Erdei Zsolt ("Madár") Európa- és világbajnok ökölvívót választották. A belföldi népszerűsítés mellett például Szerbiát és Hong Kong-ban szerveznek majd rendezvényeket.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 26. 13:31