400 millióból készült el az új ügyfélszolgálati rendszer

agrarszektor.hu
Sikeresen lezárult "A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal korszerű ügyfélszolgálati rendszerének kialakítása" című projekt. Az Új Széchenyi Terv Elektronikus Közigazgatás Operatív Program keretében véghezvitt fejlesztést a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal valósította meg, mintegy 400 millió forint összegű támogatásból.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A korszerű Ügyfélszolgálati rendszer révén az MVH ügyfélszolgálata még hatékonyabban tudja segíteni, tájékoztatni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban, mely eredményeként a hatékonyabb és költségtakarékosabb ügyintézéssel a Hivatal közvetlenül is hozzájárul a közigazgatási eljárások és folyamatok egyszerűsítéséhez is. Az új rendszer keretében megvalósuló fejlesztésekkel az MVH a XXI. század korszerű információs és kommunikációs technológiai kihívásainak kíván megfelelni - áll a Hivatal sajtóközleményében.

Az MVH ügyfél-tájékoztatási rendszerének kiépítése során elsődleges cél volt a modern informatikai megoldások alkalmazásával és az elektronikus kapcsolattartás minél szélesebb körű kiterjesztésével a teljes körű, ügyfél- centrikus kiszolgálás, nyomon követhetőség, beazonosíthatóság, szakszerű, gyors és pontos tájékoztatás nyújtás megvalósítása.

A fejlesztés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán (levél, e-mail, SMS, online kérdésfeltevés) érkező személyes, telefonos, írásos vagy online megkeresést kezelni, úgy, hogy minden, ügyfélre vonatkozó folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésére nyújt lehetőséget, ezért személyre szabott ügyfél-tájékoztatásra, segítségnyújtásra kerül sor. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül jutnak el azon információk, melyekre ténylegesen szükségük van.

A fejlesztés elsődleges célcsoportjába a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfelei tartoznak valamint mindazok, akik bármilyen formában támogatási lehetőségek iránt érdeklődnek a Hivatalnál.

A projekt eredményeképpen az Ügyfélszolgálati rendszer bevezetésével hatékonyabb és gyorsabb ügyfél tájékoztatásra nyílik lehetőség.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 25. 11:13