Nőtt a magyar termékek aránya a Lidl hazai és külföldi üzleteiben

agrarszektor.hu
Az elmúlt öt évben 34-ről 52 százalékra emelte a Lidl a magyar termékek részarányát 153 hazai üzletében, és folyamatosan nő a magyar termékek száma a külföldi áruházakban is, tájékoztatta a Lidl Magyarország hétfőn az MTI-t.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A társaság közleménye szerint a szeptember 3-án induló "Értéket őrzünk" elnevezésű kampányuk célja, hogy felhívja a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira.

Jelenleg 167 magyar beszállító 810 termékével találkozhatnak a vásárlók a Lidl 153 hazai áruházában, azaz mintegy 50 százalékkal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, és a cég ezt a jövőben is fenn kívánja tartani. Emellett 36 magyar beszállító mintegy 106 terméke kapható a Lidl külföldi áruházaiban.

A magyar szállítók főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott- és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, csaknem 6 milliárd forint értékben - közölte a társaság.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?