AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A fiatal grafikusok és borászok közös gondolkodását elősegítése érdekében hirdette meg a pályázatot a Hybridart, melyre első körben 225 pályamunka érkezett be. Ezeket szakmai zsűri véleményezte, majd választotta ki közülük a tíz döntőst, akik lehetőséget kaptak a borászokkal való közös munkára. A döntős pályázók egynapos intenzív bortanfolyamon vettek részt, illetve az adott borászatban is több napot eltölthettek annak érdekében, hogy kellő mélységben megismerjék mind a borászt, mind a bort.
Az elkészült munkák értékelésénél a grafikai szempontok mellett az is fontos volt, hogy mennyire sikerült a pályázóknak megragadniuk a bor lényegét. A zsűri döntése értelmében az egymillió forint jutalommal járó első helyezést Bogányi Gergely érdemelte ki a fiatal móri borász, Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykájához készített címketervével. A második helyet és a vele járó háromszázezer forintot a Hidden Characters (Nagy Dániel és Orbán Péter) nyerte el az etyeki Hernyák Tomi 2011-es pinot noirjához tervezett címkéjével.
Az Akvárium Klubban a pályaművekből rendezett kiállítás november 8-ig látható, az anyagot később római, berlini és párizsi magyar intézetekben állítják ki.