Legyen Ön is Extra Early Bird | Agrárszektor 2025 konferencia
Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, az év egyik legrangosabb agrárszakmai eseményére.
A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
A tejtermékek belföldi forgalmában a mennyiséget tekintve 3 százalékos volt a növekedés a Nielsen piackutató vállalat kiskereskedelmi indexe szerint, értékben a forgalom elérte a 185 milliárd forintot. A cég által mért tizennégy feldolgozott tejtermék éves piaca Magyarországon mintegy 280 milliárd forint, a legjelentősebb kategóriák a sajt, a tejföl, a túró, a kefir, a natúr joghurt, a tejszín és a vaj.
A Nielsen adatai szerint sajt kiskereskedelmi forgalma január-augusztusban meghaladta a 55 milliárd forintot, ez értékben 4, mennyiségben 3 százalékos növekedés a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva. A gyümölcsjoghurtnál 25 milliárd forintot meghaladó forgalmat regisztrált a Nielsen, ez értéket tekintve 7 százalékos növekedés, mennyiségben viszont 1 százalékos csökkenés nyolchónapos összevetésben. A tejföl nyolchavi piaca 23 milliárd forint volt, a forgalom értékben 7, mennyiségben 3 százalékkal emelkedett. Az évi közel 6 milliárd forintos piaccal rendelkező vajforgalom értékben 11, mennyiségben 10 százalékos növekedést jelez.