Március végéig elindul a Tesco webáruháza

agrarszektor.hu
Az első negyedévben indítja el webáruházát a Tesco Globál Áruházak Zrt. A Tesco honlapján olvasható információk szerint hamarosan indul a Tesco Online Bevásárlás, és a megvásárolt termékeket házhoz is szállítják majd.

Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

Az áruházlánc az MTI kérdésére pontos időpontot nem közölt az indulásról, csak annyit, hogy még egy első negyedévben startol a webáruház, és hogy az előregisztráció már elindult a Tesco honlapján. Az Auchan és a Spar - bár foglalkozott a témával - egyelőre nem indít online bevásárlási szolgáltatást.

Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója az MTI-nek elmondta: az Auchan is foglalkozott már az online vásárlás kérdésével, de egyelőre nincs döntés erről, így időpont sem a bevezetésre. Kiemelte: elsősorban a gazdaságos üzemeltetés feltételeit kell megteremteni, és egy ilyen beruházás elsősorban informatikai oldalról beruházásigényes.

A kommunikációs igazgató kifejtette: akkor lehet elindítani a webáruházat, ha pontosan lehet látni, hogy a forgalomból mennyi idő alatt térül meg a befektetés. Emellett felmérések szerint Magyarországon népszerű a házhozszállítás, így logisztikailag ezt "jól össze kell rakni", hogy megtérüljön.
Fehér István, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője azt közölte: vizsgálják a kérdést, de tekintettel arra, hogy döntés nem született, konkrétumokkal nem tud szolgálni.

A GKIeNET és T-Mobile közös felmérésének adatai szerint 2011-ben 155 milliárd forintnyi árut vásároltak online módon a magyar fogyasztók, ami a hazai kiskereskedelmi forgalom 2,4 százaléka. 2011 végén az online vásárlók száma 1,4 millió volt, ami a 14 év feletti internetezők körülbelül 35 százaléka.

(MTI)

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. október 5. 06:02