Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!
Kormányzati, kereskedelmi és termelői közreműködéssel népszerűsít és értékesít magyar borokat a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban, majd a jövő év tavaszától az Egyesült Királyságban is - közölte Matt Simister, a Tesco-Európa vezérigazgatója. A Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Magyar Nemzeti Kereskedőház, a Wine Concept Zrt. és a Tesco-Global Áruházak Zrt. együttműködésében jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely a cseh, a lengyel és a szlovák Tesco-áruházakban eladott magyar borok 12 százalékát adja. A jövő év márciusától-áprilisától pedig a Wine Concept két terméke, egy Chardonnay és egy késői szüretelésű tokaji bor körülbelül 400 Egyesült Királyságbeli Tesco-áruházban válik elérhetővé.
Az utóbbi egy évben az eladott mennyiség már elérte a félmillió palackot, és folyamatosan emelkedik - mondta Petkovics Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. A 22 magyar borrégió, illetve a sok borfajta és pincészet között nehéz kiigazodnia a külföldi borfogyasztóknak, ezért jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely most egy név alatt az ország öt borégiójából (Balaton, Eger, Szekszárd, Tokaj, Villány) 18 különböző típusú palackozott bort foglal magába.