Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Idén öt éves a Borháló borkereskedés-hálózat, amely közel 50 üzlettel és 500 féle borral, több mint 50 ezer törzsvásárlót szolgált ki az elmúlt években. A cég azzal robbant be a köztudatba, hogy az általuk forgalmazott minőségi borokat alternatív kiszerelésében, és kedvező áron kezdték el értékesíteni, hogy a jó bor élvezete minél szélesebb körben elérhetővé váljon a vásárlóközönség számára.
Például a népszerűvé vált 1,5 literes magnumpalackban általában 30-50%-kal olcsóbban vásárolható meg ugyanaz a bor. Szintén egyre keresettebb a bag-in-box (zsákos-dobozos) kiszerelés is, ami könnyű, jól kezelhető és összességében 35-60%-kal olcsóbb a kis üvegpalacknál. Ráadásul a minőség szempontjából is jó választás: a bor nem érintkezik szükségtelenül a levegővel, a megkezdett doboz egy hónapig eláll a hűtőben.
- mondja a vállalkozás alapító tulajdonosa, Kathona Krisztián, aki 10 évvel ezelőtt középiskolai magyartanárként elhatározta, borszaküzletet nyit szentendrei családi házának pincéjében. Gyűltek a tapasztalatok, a borral való foglalatosság egyre inkább főállássá vált, 5 éve pedig jött a szintlépés - ekkor alakult céggé a Borháló, aminek létrehozásában Kathona jó barátja, Elek Márton volt a társ.
Számottevő tőke híján saját boltok nyitása helyett a franchise rendszert választották, ami gyökeresen eltérő szemléletet kívánt, hiszen az egyéni útkeresésről a központi szervezésre és koncepcióalkotásra került a hangsúly, ahol a tudást mások számára is elérhetővé, másolhatóvá kellett tenni. A Borháló már harmadik éve szállítja a tisztán és fröccsnek is kiváló borokat a Szigetre és a legnagyobb hazai fesztiválokra. A fesztiváltapasztalatok abban is segítettek, hogy a cég a HORECA-szegmensben is bővülést érjen el: egyre több vendéglátó egység keresi a Borháló borspecialitásait. A hálózat tavaly 785 ezer liter bort adott el, ezen belül 4,5 százalékot, 35 ezer litert tett ki a fesztiválokon történő értékesítés.