Szintet lépett a magyar bormarketing: így népszerűsítik a hazai nedűt Európában

agrarszektor.hu2020. szeptember 14. 15:45

Az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) Wines of Hungary - Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségi média felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.

2020-tól januárjától a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felel a magyar bor egységes állami kommunikációjáért és a borturizmusért, míg a közösségi bormarketing állami feladatait az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) látja el. Ennek részeként született meg a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt, tudhattuk meg az AMC közleményéből.

A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző oldallal járul hozzá.

A januári döntés értelmében számos, a bormarketinghez kötődő feladatot az AMC lát el, többek között a világ legnagyobb borszakmai vásárán, a minden év márciusában megrendezésre kerülő ProWein Düsseldorf kiállításon az Agrármarketing Centrum valósítja meg és üzemelteti a magyar bor közösségi standját.

Címlapkép forrása: Getty Images
Címkék:
bor, amc, bormarketing, promóció, honlap, agrármarketing-centrum, kommunikáció, mtü, magyar-turisztikai-ügynökség, agrárminisztérium, borturizmus,