Legyen Ön is EARLY BIRD - Agrárium 2025 konferencia
A rendezvény célja, hogy áttekintse mindazokat a fontos támogatási, szabályozási, finanszírozási, piaci és jövedelmezőségi változásokat, illetve kilátásokat, amelyek döntően meghatározzák az agrárgazdasági vállalkozások egész éves eredményes gazdasági/üzleti tevékenységeit.
Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!
35% kedvezmény NAK-szaktanácsadóknak és NAK-tagoknak!
A vízmentes tejzsír előállításához használt technológiai fejlesztések lehetővé tették a termék funkcionális tulajdonságainak javítását. Ez megnövelte a felhasználási lehetőséget és várhatóan elősegíti a piac további bővülését.
A gyártási folyamat során a vajból vagy tejszínből centrifugák segítségével távolítják el a vizet és a zsírmentes szilárd anyagokat. Az így kapott termék könnyebben tartósítható és tárolható.
A piac növekedését elsősorban a minőségi élelmiszeripari termékek iránti növekvő kereslet hajtja. A fogyasztók egyre tudatosabbak a vízmentes tejzsír egészségügyi előnyeivel kapcsolatban, ami szintén növeli a keresletet. A jelentés hozzáteszi:
A technológiai fejlődés a gyártási módszerekben és a csomagolásban további lendületet ad a piac bővülésének.
Ázsia húzza a piacot
A piacot természet, alkalmazás és forgalmazási csatorna szerint szegmentálták. A hagyományos termékek uralják a piacot, de a bio szegmens mutatja a leggyorsabb növekedést. Alkalmazás szerint a tejipar a legnagyobb felhasználó, míg forgalmazás tekintetében az offline csatornák dominálnak, de az online értékesítés gyorsan bővül.
Regionálisan az ázsiai-csendes-óceáni térség vezeti a piacot, amit a tejtermékfogyasztás növekedése hajt, különösen Kínában és Indiában.
A COVID-19 járvány átmenetileg visszavetette a piacot, de hosszabb távon a természetes és egészséges termékek iránti megnövekedett kereslet pozitívan hatott az ágazatra.