1 hónap múlva jön az Agrárium 2025 konferencia!
A rendezvény célja, hogy áttekintse mindazokat a fontos támogatási, szabályozási, finanszírozási, piaci és jövedelmezőségi változásokat, illetve kilátásokat, amelyek döntően meghatározzák az agrárgazdasági vállalkozások egész éves eredményes gazdasági/üzleti tevékenységeit.
Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!
35% kedvezmény NAK-szaktanácsadóknak és NAK-tagoknak!
Mézek, olajos magvak, chutney-k és fermentált szószok, ital- és fagylaltporok, valamint víziszárnyas, kacsa- és libamáj termékek sorakoznak többek között a magyar kiállítók standjain a jubileumát ünneplő 30. Gulfood élelmiszer és ital szakvásáron. A kiállítás nemzetközi jelentőségét nemcsak az ide látogató külföldi vevők mutatják, hanem az Emirátusok hagyományosan erős re-export tevékenysége is. Az évente megrendezett élelmiszer szakkiállítások közül ez a legnagyobb a világon. A sok tekintetben bizonytalan világpiacon a térség folyamatosan növekvő élelmiszer kereslete és kínálata stabilizáló tényezőnek számít. Érdekesség, hogy 2024-ben a Gulfood történetének eddigi legnagyobb kiállítása zajlott 5 500 kiállítóval, és több mint 140 ezer érdeklődővel - írja közleményében az Agrármarketing Centrum.
Az Agrármarketing Centrum standján a 24 kiállító számára nem csak bemutatkozási lehetőség nyílik, de üzleti tárgyalásokat is folytathatnak az érdeklődő kereskedelmi partnerekkel. A Társaság élelmiszer exportfejlesztéssel foglalkozó üzletága, a Hungarian Food Business Program is képviselteti magát az eseményen. A Program digitális katalógusába folyamatosan regisztrálják a magyar termékek iránt érdeklődő disztribútorokat. Az online adatbázisban jelenleg 250 magyar élelmiszeripari gyártócég 2300 termékkel, 519 külföldi beszerző vállalat és további 153 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) szerepel. Magyarország és az Egyesült Arab Emírségek közötti kereskedelmi forgalom értéke már meghaladja az évi egymilliárd dollárt. Az országba irányuló hazai export 2024-ben 18 százalékos emelkedést produkált, ami azt jelzi, hogy a magyar vállalatok sikeresen lépnek piacra a közel-keleti országban.