agrarszektor.hu • 2020. február 4. 13:30
Új szerzeményei révén a CNH Industrial megújíthatja a traktorok járószerkezetét és szert tesz két masszív boronára is. Idén tehát ismét új megoldások jelennek meg a CNH színeiben.
A FIAT Grouphoz tartozó CNH Industrial (Case IH/New Holland/Steyr/IVECO/FPT) élére nem régen került Hubertus Mühlhäuser CEO elnök (aki korábban az AGCO alkalmazásában is állt) máris cégfelvásárlásokba kezdett. Az elmúlt év végén bekebelezték az ATI Trac trapéz formájú gumihevederes járószerkezeteket gyártó amerikai céget.
Az új, a triangle járószerkezetektől eltérő megoldású - egy nagyobb méretű meghajtó és három kisebb vezetőkerékkel, illetve két támasztó görgővel rendelkező - gumihevederes járószerkezet jobb hatásfokkal viszi át a talajra és alakítja vonóerővé a traktorok és magajáró gépek teljesítményét. Idáig ez a trapéz formájú, gumihevederes járószerkezetet csak a John Deere 9 RX és a New Holland T9 Smart Trac csuklós kormányzású traktorokon és John Deere 9-es sorozatú gabonakombájnokon alkalmazták. A jövőben a Case IH Quadracokra is felkerül.
A CNHi által felvásárolt másik cég, az ausztráliai K-Line AG, amely nagy munkaszélességű talajművelő gépeket gyárt, elsősorban a szigetországban történő felhasználásra. Két gépük nagyon elterjedt az országban, az egyik egy késes tarlóborona, a másik pedig a Speed-Tiller-Serrie kétsoros kompakttárcsás borona. Mindkét termékre az idén új gyártási programot indítanak, és Case IH színeiben kerülnek piacra.