Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A család mindig fóliás és szabadföldi növénytermesztéssel foglalkozott. 2001-ben állami támogatással építették fel az első, hatezer négyzetméter alapterületű üvegházukat. Jelenleg csaknem öt hektár területen termelnek, és a beruházásaik finanszírozásából a Takarékbank Zrt. is komolyan kivette a részét.
Gazdálkodásukat a frissesség, a piac által megkívánt méret, a megbízhatóság, a vegyszermentesség és a folyamatos árubiztonság jellemzi. A paprika, a paradicsom és az uborka termesztésének összehangolása igen összetett feladat, de a partnereik és a vásárlóik visszajelzései szerint megéri az erőfeszítést. A biológiai növényvédelem során olyan hasznos rovarokat telepítenek, amelyekkel vegyszerek használata nélkül is vissza lehet szorítani a kártevőket. A virágokat pedig az üvegházakba telepített poszméhcsaládok porozzák be.
Árujukat termelő-értékesítő szövetkezeteknek, a Metro és a CBA üzletláncnak adják el. Az utóbbiak polcain saját márkás és egyedi csomagolású termékeik is megtalálhatóak. A csomagolást illetően is környezetbarát megoldásokra törekednek. Egyes termékeiknél már újrahasznosítható csomagolóanyagokkal dolgoznak, és folyamatosan bővítik ezek felhasználását, mert az a céljuk, hogy környezetbarát csomagolást kapjon a teljes termékpaletta.
A termőföld szeretetét, a törődést és a kisgazdaság érzetét igyekeztek megjeleníteni a logójukban is. Ebben ott van a levél, a nap és a termőföld, vagyis mindaz, ami egyben a családi gazdaság mozgatórugója is.
A Paplogó család folyamatosan nyomon követi a változásokat, így fel van készülve a piaci anomáliák kezelésére. Fontos számukra a gazdaság fejlesztése, hiszen így teljes mértékben lépést tudnak tartani a konkurenciával és a folyton változó fogyasztói igényekkel. 2008-ban az üvegházuk harmadik üteméhez a Takarékot választották finanszírozó partnernek. A jó kapcsolatnak köszönhetően aztán tovább bővült az általuk használt banki szolgáltatások köre. Így nem volt kérdés a számukra, hogy kihez forduljanak az évek során, amikor a pénzügyi igényeik finanszírozására volt szükség. Elégedett ügyfélként szeretik és igénybe is veszik a Takarékbank Zrt. gazdáknak szánt agrártermékeit.
Az eredeti interjú a Takarékbank Agrárláz 2020 című kiadványában jelent meg.