400 millióból készült el az új ügyfélszolgálati rendszer

agrarszektor.hu
Sikeresen lezárult "A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal korszerű ügyfélszolgálati rendszerének kialakítása" című projekt. Az Új Széchenyi Terv Elektronikus Közigazgatás Operatív Program keretében véghezvitt fejlesztést a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal valósította meg, mintegy 400 millió forint összegű támogatásból.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A korszerű Ügyfélszolgálati rendszer révén az MVH ügyfélszolgálata még hatékonyabban tudja segíteni, tájékoztatni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban, mely eredményeként a hatékonyabb és költségtakarékosabb ügyintézéssel a Hivatal közvetlenül is hozzájárul a közigazgatási eljárások és folyamatok egyszerűsítéséhez is. Az új rendszer keretében megvalósuló fejlesztésekkel az MVH a XXI. század korszerű információs és kommunikációs technológiai kihívásainak kíván megfelelni - áll a Hivatal sajtóközleményében.

Az MVH ügyfél-tájékoztatási rendszerének kiépítése során elsődleges cél volt a modern informatikai megoldások alkalmazásával és az elektronikus kapcsolattartás minél szélesebb körű kiterjesztésével a teljes körű, ügyfél- centrikus kiszolgálás, nyomon követhetőség, beazonosíthatóság, szakszerű, gyors és pontos tájékoztatás nyújtás megvalósítása.

A fejlesztés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán (levél, e-mail, SMS, online kérdésfeltevés) érkező személyes, telefonos, írásos vagy online megkeresést kezelni, úgy, hogy minden, ügyfélre vonatkozó folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésére nyújt lehetőséget, ezért személyre szabott ügyfél-tájékoztatásra, segítségnyújtásra kerül sor. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül jutnak el azon információk, melyekre ténylegesen szükségük van.

A fejlesztés elsődleges célcsoportjába a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfelei tartoznak valamint mindazok, akik bármilyen formában támogatási lehetőségek iránt érdeklődnek a Hivatalnál.

A projekt eredményeképpen az Ügyfélszolgálati rendszer bevezetésével hatékonyabb és gyorsabb ügyfél tájékoztatásra nyílik lehetőség.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?