Az USA-ban népszerűsítik a Tokaji Aszút

MTI
Elindult ″Az aszú éve″ kampány az Amerikai Egyesült Államokban, ahol a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar borokra és így bejussanak az észak-amerikai piacra.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A magyar borokat, leginkább pedig az aszúféléket népszerűsítik majd egy éven keresztül Amerikában, elindult ugyanis az "Az aszú éve" kampány. A megnyitó rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő és -forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem 30 étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is - írja az MTI.

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Vinum Tokaj International együttműködésének keretében hat tokaji borászat - a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház és a Royal Tokaji - mutatkozott be a rendezvényen. Az egy évig tartó kampány célja, hogy figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Hello vidék  |  2024. május 20. 14:06