Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott, 2007-ben alapított Pentawards díjait összesen öt - élelmiszer, ital, body (testápolás és öltözködés), luxus és egyéb piaci szereplők - kategóriákban adják át. Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését, amelynek elnöke Gérard Caron, az egyik legismertebb francia formatervező. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt többet között a Carte Noire kávé vagy az Evian ásványvíz is.
Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után az MTI-nek elmondta: "Nagyon fontos számunkra ez az elismerés, mert bekerültünk egy olyan elitbe, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is". A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de vizuális kommunikációjában teljesen eltér a megszokott kék-piros dobozú klasszikus termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható. A díjazott magyar csomagolás egyedi jellegét az egy helyen megjelenített, két csoportot megcélzó, kétirányú vizuális kommunikáció adja.
A KSW Latte termékcsalád egyedi dobozai ugyanis abból a markentingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is meg akarta a cég szólítani. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók. "A gyerekek körében már régen kivívtuk az elismerést, csak azért vetetnek KSW tejet a szülőkkel, hogy a dobozokat berakják a játékaik közé" - hangsúlyozta a cégvezető.
Az új generációs magyar tervezésű dobozok töltésével az osztrák Berglandmilch-et bízta meg a magyar vállalat annak érdekében, hogy a csomagolás és a minőségi beltartalom teljes összhangban legyen egymással. A cégvezető hasonlata szerint a KSW Latte olyan mint egy magazinra hasonlító nívós napilap. A jó minőségű tejhez magas színvonalú dizájn párosul, amelynek kivitelezése nem kerül többe, mint például a hagyományos kék-piros csomagolás. "Remélem, hogy ezzel a tejesdobozzal nagyobb piaci részesedést tudunk szerezni" - hangsúlyozta az igazgató. Azt is szívesen venné, ha a versenytársak is követnék a példát, mert szerinte egy igényesen megtervezett tejesdoboz, amelyet örömmel vesznek ki a hűtőből az emberek, akár nagyobb tejfogyasztást is generálhat.
A KSW Latte tejeket egyelőre magyarországi üzletláncokban forgalmazzák, s a vendéglátóhelyek közel fele már a cégtől vásárol minőségi tejet. A KSW Latte azonban szeretne kilépni a külföldi piacra is. "A magyar piac nagyon igényes, de a tejfogyasztás nem olyan jelentős, mint a nyugat-európai országokban, ezért nagyobb mennyiséget feltehetően külföldön fogunk tudni majd eladni" - mondta Suha Sándor. Legfőbb célként Olaszországot nevezte meg, ahol a Berglandmilch termékei már jelentős részesedéssel bírnak.
(MTI)