Teret hódíthat a virtuális vásárlás

agrarszektor.hu
Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele venne online fogyasztási cikkeket, a lakosság mintegy hatvankét százaléka azt is fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket. A legutóbbi közvélemény kutatás szerint a magyar fogyasztók többsége kellemes időtöltésnek tartja a bolti vásárlást és leginkább a valós és virtuális bevásárlás kombinációjának örülne.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százalékának azonban az is fontos, hogy lehetőleg élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket. A Nielsen legfrissebb felméréséből az is kiderül, hogy a magyar fogyasztók 52 százaléka szerint a bolti vásárlás kellemes időtöltés - írja az MTI.

A globális felmérést 2014.augusztus tizenharmadika és szeptember ötödike között végezték el. Hatvan országban több mint 30 ezer internet-felhasználót kérdeztek meg. Európa mellett Ázsiában, Óceániában, Észak-és Dél-Amerikában, Közép-Keleten, valamint Afrikában érdeklődtek az internetes vásárlási szokásokról.

A közvélemény kutatás szerint a fogyasztók többsége összességében vegyi termékeket venne a neten. Magyarországon a válaszadók leginkább tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A megkérdezettek túlnyomó része az üzletben és személyesen veszi át az online megrendelt termékeket.

A felmérés rámutatott arra, hogy az internetes vásárlás és a valódi boltok határai ötvözhetők, amely új módszerek kitalálására ösztönzi a kereskedőket és a gyártókat is. A Nielsen úgy véli, hogy a legsikeresebb kiskereskedők és gyártók összekötik a fizikailag érzékelhető világot a virtuálissal, és használják az új technológiákat is.

Ilyen digitális megoldások lehetnek például az online vagy a mobil kuponok, a wifi és a számítógép az eladótérben, hogy a vásárlók a bolti választék mellett az online megrendelhető termékekről is tájékozódhassanak. A magyar fogyasztók hatvanhét százaléka leginkább ennek a megoldásnak örülne - derül ki a felmérésből.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?