Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százalékának azonban az is fontos, hogy lehetőleg élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket. A Nielsen legfrissebb felméréséből az is kiderül, hogy a magyar fogyasztók 52 százaléka szerint a bolti vásárlás kellemes időtöltés - írja az MTI.
A közvélemény kutatás szerint a fogyasztók többsége összességében vegyi termékeket venne a neten. Magyarországon a válaszadók leginkább tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A megkérdezettek túlnyomó része az üzletben és személyesen veszi át az online megrendelt termékeket.
A felmérés rámutatott arra, hogy az internetes vásárlás és a valódi boltok határai ötvözhetők, amely új módszerek kitalálására ösztönzi a kereskedőket és a gyártókat is. A Nielsen úgy véli, hogy a legsikeresebb kiskereskedők és gyártók összekötik a fizikailag érzékelhető világot a virtuálissal, és használják az új technológiákat is.
Ilyen digitális megoldások lehetnek például az online vagy a mobil kuponok, a wifi és a számítógép az eladótérben, hogy a vásárlók a bolti választék mellett az online megrendelhető termékekről is tájékozódhassanak. A magyar fogyasztók hatvanhét százaléka leginkább ennek a megoldásnak örülne - derül ki a felmérésből.