Olyat tett a Lidl, amit még soha

agrarszektor.hu
Többet fizet október 10-től a magyar friss és tartós tejekért a Lidl. Az üzletlánc 10 forinttal növeli az úgynevezett átadói árakat.

Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!

A Portfolio Csoport az idén 13. alkalommal rendezi meg siófoki Agrárszektor Konferenciáját, amely az ágazat egyik legnagyobb és legjelentősebb szakmai eseményének számít. A decemberi rendezvényen immár 11. alkalommal adjuk át tíz kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!

A Lidl Magyarország a tejpiaci válság hatására döntött úgy, hogy október 10-től minden magyar friss és tartós tej átadói árát növeli - áll az üzletlánc közleményében. Az áremelést valójában már szeptember elsejétől megkezdték. A termékek átadói árát legalább 10 forinttal növelik. Ez azt jelenti, hogy ennyivel többet fizetnek a magyar tejekért, de a közlemény azt nem részletezi, hogy a 10 forintos emelés milyen mértékegységre vonatkozik.

A lépéssel a nehéz helyzetbe került hazai tejtermelőkön igyekeznek segíteni - indokolta a döntést Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. Annak ellenére is többet fizetnek, hogy a Lidl-nek beszállító partnereivel élő szerződéses átadói árai vannak érvényben.

A közlemény szerint a Lidl a 2015-ös gazdasági évben a hazai gyártóktól 56 millió liter friss és tartós tejet vett át, és ez 6 millió literrel haladta meg az egy évvel korábbit. Az átvett trappista sajt mennyisége 2600 tonna volt, amely csaknem 400 tonna növekedést jelentett. A vállalat tej-és tejtermék exportja is bővült, így az elmúlt egy évben hét európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített mintegy 650 millió forint értékben.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?