Új sajtkrémet dob piacra heteken belül a Kőröstej

agrarszektor.hu
Két héten belül megtalálható lesz a boltok polcain a Kőröstej Csoport új terméke, az üveges Hajdú sajtkrém. A tégelyes krémmel a cég a tömlős sajt nehéz tárolását és felbontását szeretné kiküszöbölni.

Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia! 

Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.

AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!

Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre! 

Akár már két hét múlva elérhető lesz a boltokban a Kőröstej Csoport új terméke, az 50 grammos kiszerelésű, mini üveges Hajdú sajtkrém. Az új termékkel a tömlős sajtokat szeretné kiváltani a cég, és a tégelyes kiszereléssel a tömlős sajtok felbontási és tárolási problémáit is megszüntetik - mondta az agrárszektor.hu-nak Riad Naboulsi a Kőröstej Csoport tulajdonosa a 12. Coop Rally.

A cég szinte minden évben piacra dob legalább két új sajtot, idén a Serpenyős & Grillsajt volt az egyik ilyen termékük - tette hozzá. A vállalat már túl van azon az árválságon, amely a tejszektort sújtotta, ezt az állapotot azonban csak folyamatos fejlesztésekkel, beruházásokkal, valamint új termékek bevezetésével lehet fenn tartani. Az üveges Hajdú sajtkrém is ennek az eredménye, ugyanis azon kívül, hogy praktikus lesz, az ára nem lesz magasabb, mint egy tömlős sajté, függetlenül attól, hogy az üvegnek vannak költségei - közölte a tulajdonos.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2025
Fenntarthatósági követelmények az agráriumban.
AgroFood 2025
Élelmiszeripari körkép a hazai agráriumban.
Agrárium 2025
Hamarosan újra együtt az agrárszakma!
EZT OLVASTAD MÁR?