Evett már csokis sajtot?

agrarszektor.hu
A versenyképesség egyik legfontosabb eleme a folyamatos innováció: új termékek fejlesztése, a régiek újragondolása. Az alábbiakban a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari hírleveléből csemegéztünk ehhez ötleteket.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A  Nestlé legújabb innovációjának köszönhetően a MilkyBar csokoládészeletben megdöbbentően alacsony mennyiségű cukor van. Az új termékcsaládban levegőbuborékos, porózus cukor található, amely lehetővé teszi, hogy 30 százalékkal alacsonyabb cukortartalom mellett azonos édességet érjenek el. A fehér- és tejcsokoládé felhasználásával készült, többféle méretben piacra kerülő szeletek közül a legnagyobb, 18 grammos csokoládé mindössze 95 kalóriát tartalmaz. Termékeik reformálása révén az elmúlt három évben a Nestlé több mint 60 milliárd kalóriát és 2,6 milliárd teáskanálnyi cukrot vont ki termékeiből, ezzel hozzásegítve a fogyasztókat a kiegyensúlyozott étrendhez.

A brit Ryvita Protein elnevezésű kekszekkel bővíti portfolióját. A borsófehérje felhasználásával készült termékek vörös quinoa és szezám-, valamint lenmag és feketekömény ízekben lesznek elérhetők. A cég termékfejlesztésével az innovatív termékekre nyitott egészségtudatos fogyasztókat célozza meg. Az Unilever márka tulajdonában lévő Hellmann's bejelentette, hogy az Egyesült Államok piacán hamarosan megvásárolható lesz a mindössze hat összetevőből álló ketchupja. A paradicsompüréből, mézből, fehérborsból, ecetből, hagymaporból és sóból álló ketchup mentes a mesterséges és a genetikailag módosított összetevőktől, a tartósítószertől.

Az elmúlt évben a sajtfeldolgozók szinte megduplázták a snack-kínálatukat, számos újdonság jelent meg a boltok polcain, ügyelve a magas fehérjetartalom és a kényelmi igények kielégítésére. Például a Finlandia Cheese bemutatta a prémium minőségű sajtcsík termékcsaládot, a SnackTime-ot. A Horizon Organic forgalomba hozta a Good & Go csemegéket, amelyekben különféle finomságokat (dióféléket, szárított gyümölcsöket vagy perecet) kombináltak sajttal. Különleges ízkombinációt vezetett be a Kraft a piacon Snack Trios néven. A termék sajt-, étcsokoládé- és gyümölcsvariációkat tartalmaz. Egészséges és sokoldalú snacket kínál a négyféle különleges fűszerezéssel készült Cheese Fusion termékcsalád.

2018 egyik legjelentősebb csomagolási trendje a perszonalizáció, vagyis az egyedi, limitált, személyre szóló termékek megjelenése. A trend egyértelműen a technológiai fejlődéshez kapcsolódik, mert a gyártás egyre rugalmasabbá válik mind mennyiségben, mind időben. Egyre több márkatulajdonos él a lehetőséggel és talál ki valamilyen személyre szóló, célcsoportra igazított, regionális, kisebb szériás csomagolást (pl. névre szóló palackok). A trendhez igazodva egyre több olyan kivitelezőt találni, akik nagyon kis mennyiségben kínálnak teljesen a fogyasztó igényei alapján kialakított címkéket, csomagolásokat.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?