Sosem gondolná, melyik sör robbant nagyot a magyar piacon

agrarszektor.hu
Jelentősen bővült az alkoholmentes sörök és radlerek forgalma a Heineken Hungáriánál az elmúlt öt évben. A Heineken 0.0 alkoholmentes sör egy év alatt megduplázta a forgalmát, míg az alkoholmentes radlerek értékesítése 2014 óta 130 százalékkal nőtt. A vállalat ezért 0.0% Zóna elnevezéssel egységes kereskedelmi megjelenést biztosít az alkoholmentes termékeinek.

Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!

Jelentkezzen vagy jelölje kollégáját, barátját, ismerősét a Portfolio Agrárdíjaira!

A decemberi Agrárszektor konferencián immár 11. alkalommal adjuk át 10 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!

A gyümölcsös ízesítésű radlerek piaca erősen szezonális, a fogyasztók az időjárás függvényében, inkább a nyárias hőmérsékletű hónapokban vásárolják ezeket - írja közleményében a Heineken Hungária. Ezzel együtt a termékkategória értékesítése dinamikusan növekszik, az elmúlt öt évben 130 százalékkal többet adott el ezekből a termékekből a Heineken Hungária. Emellett az alkoholmentes sörök piaca is nő, amely egyetlen év alatt megduplázta forgalmát.

Az alkoholmentes sörök Európa szerte az 1980-as évek óta elérhetőek, hazánkban pedig a 90-es években jelentek meg nagyobb mennyiségben. Szignifikáns volumennövekedés csupán az elmúlt években volt megfigyelhető a kategóriában, lokálisan és globálisan is. Az alkoholmentes sörök előállítása igazi kihívás a gyártóknak, akik kétféle technológia közül választhatnak. Az egyik, a sör alapját adó maláta erjedésének megszakítása, ebben az esetben nem képződik alkohol az italok előállítása során. Költségesebb és bonyolultabb módszer az alkohol teljes mértékű kivonása az erjedt, alkoholos sörökből.

Az alkoholmentes radlerek térnyerésének trendje olyannyira erős, hogy mindeközben az alkoholos radlerek értékesített mennyisége 45%-kal csökkent öt év alatt, a teljes piacot érintően. Ebből látszik, hogy amíg az alkoholmentes termékek fogyasztási alkalmainak lehetősége egyre nő, addig az alacsony alkohol tartalmú italokat kevésbé választják a fogyasztók. Az alkoholmentes termékek iránti, növekvő fogyasztói igény miatt egységes megjelenést biztosít az összes ilyen termékének a Heineken, így kialakította a boltokban a 0.0% Zónát. Az ilyen hűtőkben és a polcokon az összes alkoholmentes termékük megtalálható.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?