Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A mindent átható bizonytalanság nagymértékben befolyásolja a márkahűséget is, így fontos, hogy a márkák felelősségteljesen viselkedjenek, és a fogyasztók érdekeit képviseljék, olvasható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) oldalán. A járványhelyzetnek köszönhetően számos fogyasztó jövedelemkiesést szenved el (pl. elbocsátás, fizetés nélküli kényszerszabadság, fizetéscsökkentés), amely vásárlási döntéseikben is megnyilvánul.
A vásárlások a vírus elleni védekezést célozva egyre inkább "értékközpontúvá" válnak, így a szükségtelen tulajdonságokért prémiumárat követelő márkák jelentősége csökken. Noha a koronavírussal kapcsolatos hírek között elenyésző a pozitív, a fogyasztók észlelik például a társadalom visszahúzódásának kedvező környezeti hatásait. Továbbá egyes márkák bevonják a fogyasztókat a vírus elleni küzdelembe. Ilyen például a munkavállalók segítését támogató termékek megvásárlása.
A fogyasztók társadalmi igényekre adott reakciói befolyásolják a márkák elfogadását. A tudatos fogyasztók elvárják, hogy a márkák bizonyítsák etikus és felelősségteljes viselkedésüket, amely az ár meghatározástól egészen a környezetvédelemig és a teljes ellátási lánc integritásáig terjedhet.