Példátlan siker: óriási kampánnyal zárul idén a hazai termékek népszerűsítése

Példátlan siker: óriási kampánnyal zárul idén a hazai termékek népszerűsítése

agrarszektor.hu
Ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indult "Vedd a hazait! Védd a hazait!" akció. A Magyar Termék Nonprofit Kft. a csatlakozó gyártócégek segítségével minden korábbinál nagyobb értékű és hatású kampányt tudott megvalósítani, tudhattuk meg a vállalkozás közleményéből.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég már március végén indította útjára a "Vedd a hazait! Védd a hazait" mozgalmat, amelyhez több tucat cég csatlakozott. Ősszel pedig húsz gyártó példátlan összefogásával megvalósult tévéreklámkampánnyal folytatódott az akció. A reklámok azt üzenik: sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk, hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárlunk, hogy segítsük egymást.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a járvány második hullámában is fontosnak tartották ennek az összefogásnak a fenntartását, és azt tapasztalták, hogy még a korábbinál is több vállalkozás támogatta az akciót, így végül olyan kampányt sikerült megvalósítani, amelynek a médiaértéke meghaladta az ötvenmillió forintot. A szakember szerint a reklámfilmek készítésekor fontos szempont volt az is, hogy egy sokak számára nehéz időszakban képesek legyenek humorral bemutatni, mi lehet a közös bennük a különbözőségeik ellenére is.

Koósa Péter, a Detki Keksz Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy már az első pillanattól csatlakoztak a #veddahazait mozgalomhoz, és már a járvány első hulláma idején is népszerűsítették reklámjaikban és termékeiken, mivel fontos kezdeményezésnek tartották, ami ráadásul a legjobb pillanatban indult. Az ügyvezető szerint ezek után szinte természetes volt, hogy az őszi tévékampányban is részt vett a cég, amely megalakulása óta az egyik fő támogatója a Magyar Termék védjegyrendszernek.

Dr. Bándi Imre, a tévékampányban szereplő, és azóta a védjegyhasználat iránt is érdeklődő Caola Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a járvány rávilágított arra, mennyire fontos a hazai gyártás, különösen olyan termékek esetén, mint a fertőtlenítőszerek, amelyek iránt tavasszal napok alatt nőtt többszörösére a kereslet. Csak a magyarországi cégek segítségével sikerült eleget gyártani az ország védekezéséhez nélkülözhetetlen fertőtlenítőszerekből, köztük a Caoseptből. A vezérigazgató szerint ebben az esetben a szó szoros értelmében átélhetővé vált a vásárlók számára a Vedd-védd! kampányüzenet.

Molnár-Varga Adrienn, a Bramac Kft. marketing vezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy nemcsak a napi fogyasztási cikkeknél fontos a hazai termékek támogatása. Az építőanyagok esetében egy-egy vásárlói döntés akár egy életre szól, és sok százezres vagy akár milliós összegű beszerzést jelent. Ezért kiemelkedő a jelentősége annak, hogy ilyenkor hazait válasszon az építkező. A BMI Bramac régóta védjegyhasználó, és csatlakozott a #veddahazait mozgalomhoz is, amelynek a tévékampányában is részt vett.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?