Itt van minden, az Év rovaráról tudni kell
A sisakos sáska különleges fej- és csápformája révén összetéveszthetetlen más hazai fajokkal.
A sisakos sáska különleges fej- és csápformája révén összetéveszthetetlen más hazai fajokkal.
Franciaországban hamarosan megkezdődik a második, madárinfluenza elleni vakcinázás.
A vásárlók úgy vélik, hogy a Rögös túró Hungarikum, csak Magyarországon kapható és csak Magyarországon gyártják.
2024 januárjában a Nébih ismét igazolta a veszettség vírust Szabolcs-Szatmár Bereg megyében.
Sikeresen lezárult az európai bárány- és juhhús promóciós kampány Magyarországon és Spanyolországban.
Kiváló minőségű mézet termelnek a magyar méhészek, mégsem kell a hazai fogyasztóknak.
A növényt így is alig 14 ezer hektáron termesztik csak hazánkban, hektáronként 60 tonnát.
Az "Európai gomba, a rejtett gyöngyszem" szlogennel gombafogyasztást népszerűsítő kampányt indít.
Egyre nyitottabbak a magyarok a nyúlhús fogyasztására, de azért van még hova fejlődni.
Nagyszabású kampány indult a nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére Magyarországon.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Magyarország csatlakozik az afrikai sertéspestis megállítása érdekében indított európai kampányhoz.
Szinte minden fogyasztó számára fontos, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több magyar termékből tudjanak választani.
Átfogó kutatást végzett a Tej Terméktanács a Rögös túró ismertségével és fogyasztásával kapcsolatban.
A mangalicahús forgalma még mindig exportfókuszú, jelenleg 60-40%-os a megoszlás az export javára.
Óriási lehetőségek vannak a vadhúsban, de a magyarok még nem fogyasztanak eleget belőle.
Már második éve tart az uniós tagállamok lakosságát tudatosabb élelmiszer-választásra ösztönző kampány.
Az FBC-t Varsóban díjazták október 17-én, ahol a független zsűri az FBC Chandon Garden Spritz bevezető kampányát választotta a legjobbnak.
Új program indulhat jövőre a magyar borok hazai és külföldi népszerűsítése érdekében.
Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozás a Magyar Cukor Zrt-nél, és több, a hazai cukorgyártást fellendítő projekt is elindult már.
Egyre nagyobb az igény a mentes termékekre, napjainkban az emberek körülbelül 10 százalékának van szüksége arra, hogy gluténmentesen étkezzen.
A haszonnövényeink vitamintartalma folyamatosan csökken, beltartalmi értékeik már meg sem közelítik az évtizedekkel ezelőtti szintet.
A hazai növénytermesztők még nem tartják olyan fontosnak a fenntarthatóság kérdését, mint az állattenyésztők.
Súlyos akták maradtak örökül a következő Bizottságra, két fontos mezőgazdasági kérdésben is.
Az MBH Bank együttműködései lefedik a hazai agrárium kibocsátásának zömét, és az általuk képviselt agrárvállalkozások közül kerülnek ki a most induló pályázatok beruházói is.
A szálastakarmány-betakarítás gépeinek szerves részét alkotják cégünk kínálatában a szlovén SIP gépei.
Töprengéssel teli és nagyon elhúzódó kezdet jellemezte az idei fajtaválasztási szezont