Az ARASZ bizonyította, hogy képes gyorsan a változásoknak magas szinten megfelelni, és rugalmasan az ügyfelek igényeit kéréseit követve a beküldéseket a lehető legegyszerűbbé tenni! A gyors és segítőkész (akár szakmai) támogatás mellett a felhasználók sok-sok pozitív visszajelzésének köszönhetően, a megkérdezett gazdálkodók és szaktanácsadók számára az ARASZ egyértelműen megoldást hozott a naplózási és EGN problémákra!
Az, hogy a NÉBIH felé adatot kell szolgáltatni egy ARASZ felhasználót nem hoz zavarba, a rendszer használói nagyon hamar gyakorlatilag pár nap alatt könnyedén megszerzik a munkához szükséges tudást, amit támogat a teljeskörű dokumentáltság az ügyfélszolgálat és leginkább a logikus egyszerű felépítése a rendszernek.

Felhasználtuk a tavalyi év tapasztalatait az EGN online naplózás tekintetében, így az ARASZ-ból már nem csak működik, de gyorsan és stabilan szolgáltatjuk a Nébihtől független webes felületünkön a naplózási szolgáltatást. A közvetlen interfészen keresztül pedig az adatok beküldése pár gombnyomásra korlátozódik a legtöbb esetben a Nébihe-es felületre történő belépés nélkül! Mindez nagyon komolyan csökkenti az adminisztrációval töltendő időt, és erőteljes támogatást nyújt az EGN és papíralapú naplózáshoz!
A rendszer egyszerre több gépen is elérhető, irodából, otthonról vagy akár egy időben több munkatárs kezelésében is beléphetünk ugyan arra a felületre! Ha a növényvédős és az alap adminisztrációval foglalkozó kollégáknak vagy egyszerűen csak több naplózó kollégának egy időben kell dolgozniuk az ARASZ-ban, ez megoldott gyakran használt lehetőség.
Az rendszer használatához nem kell informatikai segítséget kérni a telepítéshez, frissítéshez, mentésekhez! Ezeket a feladatokat az Arasz rendszer üzemeltetői elvégzik helyettünk. Az automatikus frissítéseknek köszönhetően mindig az aktuális országosan teljesen megegyező rendszerhez ülhetnek le a felhasználók!
Az elsődleges szempont mindig a naplózás egyszerűsítése az adatok felhasználása úgy, hogy egy adatot csak egyszer kelljen leírni rögzíteni az ARASZ-nál! Ennek megfelelően nagyon népszerű, és a jelenlegi naplózási követelmények mellett az egyik legnagyobb időmegtakarítás az egységes kérelem excel betöltése! Ez hatalmas segítség gazdálkodónak szaktanácsadónak egyaránt így a tábla adatok évről – évre pár kattintással a rendelkezésünkre állnak. A műveleteket egybefogva lehet felvinni akár kultúrákat akár egymástól független táblákat kijelölve. A berögzített műveletek az ARASZ-ba bekerülnek minden oldalra, ahol ott kell lenniük. Igazából az ARASZ rendszerben nem naplót írunk, hanem a gazdálkodásunkat vezetjük egy-egy adatot egyszer rögzítve és a napló jogszabályoknak megfelelő kitöltését a szoftverre bízva!

Nagyon sokan választják az ARASZ tápanyag tervező modult a tápterv elkészítéshez. Excelből betöltve tudjuk a talajvizsgálati adatokat egyszerre akár az egész gazdaságra beimportálni. Ha pedig valamilyen jelentéshez szeretnénk lekérni az addig rögzített adatokat, azt pdf-ben, excel formátumban is ki lehet nyerni a rendszerből! Nagy segítség az ARASZ a mindennapi munkában, hiszen ezek az adatok nem feltétlenül csak egy ellenőrzés miatt kellenek, ha valaki a gazdaságban kéri a permetezéseket, csak lekérjük a listát és átadjuk.
A nyomtatott napló PDF formátum mellett XLS-ben is letölthető! A műveletek, művelet sorok másolhatók immár partnerek között is adott évben (vagy akár előző évről átvéve)!
Az informatikai háttér, a jogszabály követés, az állandó fejlesztések az IT támogatás mindenkinek nagyon fontos. Az adatok mentése a rendelkezésre állás és a szükség szerinti adat visszaállítás mind-mind kiemelkedően fontos akkor, ha sok sok órát azzal töltünk, hogy ezeket az adatokat rögzítsük. Ismerjük a jelenséget amikor nem indul el a gép/laptop és ott állunk leforrázva, hogy most mi lesz. Az ARASZ rendszer gyakorlatilag kizártuk ezt a hibát, nem kell telepíteni, nem kell menteni. Ha megáll a gép, átülök egy másikhoz és folytatom a munkát.
Jól működő helpdesk szolgáltatás segíti az ügyfelek munkáját. Email-en rendszerint 24 órán belül választ kap mindenki a kérdéseire az EGN zárási időszakban szombaton is. Ha pedig szeretnénk valamit azonnal tudni akkor a hibabejelentő számot tárcsázva gyors segítségben részesül az ügyfél. Az ARASZ-t segítő szaktanácsadóknak köszönhetően nagyon percíz és gyors segítség van sokszor nem is csak a szoftverrel, hanem akár a naplóvezetéssel kapcsolatban is!
A szolgáltató az év folyamán sokszor kérés nélkül email-ben is felhívja a figyelmet a változásokra, rendszeresen küldve értesítéseket nem csak a frissítésekről, hanem a tervezett fejlesztésekről is. Ha kérdésünk lenne más ARASZ felhasználókhoz akkor pedig az ARASZ facebook csoportban ezeket feltehetem. Itt is mindenki kap segítséget.

Kérje ajánlatunkat az iroda@arasz.hu oldalra küldött e-mailen vagy a www.arasz.hu oldalon keresztül
(x)