Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A YOOM a világ vezető agrárvállalatai közé tartozó, több mint 100 országban tevékenykedő Syngenta paradicsoma. Antal Gyula, a Syngenta zöldségfélék üzletágvezetője elmondta, hogy a vállalat zöldségvetőmag divíziója élen jár a zöldségfajták nemesítésében, munkatársaik elkötelezettek az innováció iránt, és azon dolgoznak, hogy a termelő partnereken keresztül egészséges és ízletes zöldségek kerüljenek a fogyasztókhoz. Ennek az innovatív közös munkának az eredménye ez az egyedülálló paradicsom.
A YOOM könnyen felismerhető különleges sötétlila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas "umami" ízben ölt testet. Az umami egy aminosav, amely más molekulákkal együtt fokozza az ízlelőbimbókra gyakorolt élményt. Sötét színéért az antocianin fele, amely vízben oldódó természetes pigment. Emellett gazdag karotinoidokban is, amelyek erős antioxidánsok és segítenek leküzdeni a fáradtságot. Ehhez társul még a nagy adag C-vitamin, magnézium és kálium.
A Magyarország déli részén, a Trivega Kft. orosházi és forráskúti kertészetében termő paradicsomkülönlegesség a tervek szerint mintegy 300 ezer - fenntartható erdőgazdaságok alapanyagaiból készült - csomagban kerül a fogyasztókhoz 2021-ben. A paradicsomot a szakemberek korszerű üvegházban termelik, amelyet geotermikus energiával fűtenek. A növények természetes közegben fejlődnek, a káros betegségektől és rovaroktól biológiai növényvédelemmel óvják.
A YOOM tavaly elnyerte a Fruit Logistica Innovációs Nagydíját, amely az egyik legrangosabb szakmai elismerés. A brüsszeli Taste Institute pedig a legmagasabb, három csillaggal díjazta paradicsom ízét, amely így megkapta a "Superior Taste Award" díjat. Belgiumban pedig az Év Terméke lett zöldség kategóriában. Antal Gyula hozzátette, hogy Magyarországon kívül több mint húsz országban - köztük Hollandiában, Spanyolországban, Franciaországban, Dániában, Belgiumban és Németországban - forgalmazzák. Ezen országok közül szinte valamennyiben helyben termesztik a gazdálkodók, ezáltal rövidülnek a szállítási útvonalak, az üzletek polcaira mindig frissen szedett paradicsom kerülhet.