AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Chifu Wine által márciusban Tajvanra indított kontérben található válogatás nagy részét a Tokaji édes borkülönlegességek teszik ki, többségében aszú és késői szüretelésű borok, de Szamorodni és Eszencia is helyet kapott a konténerben. A Holdvölgy több díjat nyert Eloquence 2011 édes szamorodniján kívül az Árvay, Füleky és Sauska Pincék Aszúit választották ki. Szarka Dénestől idén a késői szüret került a konténerbe - írja közleményében a Chi Fu Csoport. Száraz borok közül kiemelendő az idei Furmint Februáron közönségdíjat nyert 2016-os Padihegy Furmint az Árvay Családi Pincétől. Első alkalommal indul Tajvanra jelentősebb mennyiség Tokaji pezsgőből is. Sauskáék díjnyertes pezsgőiből 0,75 literes palackok mellett 1,5 literes Magnum palackok is érkeznek a szigetre. A borok várhatóan április közepére érnek a tajvani kikötőbe, ahol idén három jelentős borkiállításon is bemutatásra kerülnek.
A Chifu Wine 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy népszerűsítse a magyar borokat Tajvanon. Az eltelt 9 évben a Chifu Wine folyamatosan képviseli Magyarországot a sziget jelentősebb borkiállításain és vásárain, mindemellett rendszeresen tart bemutatókat és kurzusokat a borok szerelmeseinek, szakértőknek és sommelier-nek. A tajvani gasztronómia izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy a Tokaji édes borok kiléphessenek a "desszert bor" kategóriából, és méltó helyet kapjanak az előételek és főételek mellett is.
Tajvan, a 24 millió lakosú ázsiai ország, az egyik legjelentősebb borfogyasztó központ a régióban, ahol a borpiac több mint 210 millió USD-ot mozgat. Az elmúlt években a magyar borok rendkívül dinamikusan fejlődtek a piacon, 2014 óta szinte négyszeresére növelve az export volumenét (évente több mint 40 ezer palack), és emellett az árak is jelentősen megnőttek literenkénti szinten (2021-ben már €14).