Magyar élelmiszerek hódítanak Hollandiában: megőrülnek értük az emberek

Magyar élelmiszerek hódítanak Hollandiában: megőrülnek értük az emberek

agrarszektor.hu
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás termékek körét legtöbbször az amszterdami PLMA (World of Private Label), a Kereskedelmi Márkák Kiállításán szerzik be az áruházláncok disztribútorai. Nem csoda, hogy a magyar kiállítók körében is rendkívül népszerű az esemény, amelyet az is mutat, hogy idén minden eddiginél nagyobb területen, 198 négyzetméteren, minden eddiginél több, összesen 21 kiállító jelenik meg az Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi standján. A 2024. május 28-29-én zajló kétnapos eseményen a kiállítók többsége évről-évre részt vesz, ezúttal azonban hat új résztvevővel bővült a megjelenők száma.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A kiállítás hatékonyságát és a sajátmárkás termékek egyre nagyobb térnyerését bizonyítja, hogy a hazai élelmiszeripari vállalkozások mindig nagy számban jelentkeznek a rendezvényre. A rendezvény margóján megrendezett szakmai eladásokon a téma legelismertebb szakértői foglalják össze a sajátmárkás piaci adatokat és trendeket. Az amszterdami PLMA a világ legnagyobb, kifejezetten saját márkás termékekkel foglalkozó szakmai kiállítása, amelyen 2023-ban 2.658 kiállító és 16 ezer szakmai látogató vett részt.

Az Agrármarketing Centrum közösségi standján számos termékfajta közül válogathatnak az üzletláncok beszerzői. A 21 kiállító kínálatában megtalálhatóak többek között az extrudált kenyerek, gluténmentes zabtészták és lisztek, gyógyteák, aszalványok, különböző gyümölcsbefőttek és savanyúságok, kolbászok és füstöltáruk, mézek, gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök, hidegen sajtolt olajok, valamint kekszek és különböző snack-ek. A standon helyet kap az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program, ahol folyamatosan regisztrálják a magyar termékek iránt érdeklődő beszállítókat. A Hungarian Food Business katalógus jelenleg már több mint 250 magyar élelmiszeripari gyártócég és mintegy 500 professzionális nemzetközi beszerző vállalat adatait tartalmazza.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?