2024. november 21. csütörtök Olivér
Hatalmas borkampány indult Magyarországon: ez sok fiatalt is érint

Hatalmas borkampány indult Magyarországon: ez sok fiatalt is érint

agrarszektor.hu
Június 1-jén indult a Magyar Bormarketing Ügynökség fiatalokat célzó országos Buborékok nyara kampánya. A cél az, hogy a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsíti a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Követve a tavalyi nyár népszerű állomásait, a fogyasztók idén is találkozhatnak a Magyar Bor standokkal a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is, azonban idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai - írja a közleményében a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt.

2024-ben nem más, mint a VALMAR duó, Marics Peti és Valkusz Milán bizonyítja be, hogy a fröccsön túl is van élet. Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra, hogy biztosan mindenki megtalálja a kedvencét. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq'Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg, így garantált a csavar mindhárom ital esetében. A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.

EZ IS ÉRDEKELHET

A június 21-én a Budapest Parkban megrendezett kampányindító sajtótájékoztatón Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta, hogy az Ügynökség Buborékok nyara kampányának célja a fiatalok megszólítása, így a kampány elsősorban az Y- és Z-generáció tagjait célozza meg olyan eszközökkel, amelyekre fogékonyak, és azt is célcsoport-releváns csatornákon, a közterületi eszközök mellett például fesztiválokon, valamint Instagramon, Tik-Tok-on, YouTube-on és influenszereken keresztül.

EZ IS ÉRDEKELHET

Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a "Buborékok nyarához" digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok.

- tette hozzá a kormánybiztos. A kampány főszereplői tehát a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.

EZ IS ÉRDEKELHET
Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Szegedre várják a borrajongókat
Élelmiszer

Szegedre várják a borrajongókat

Csütörtökön indul a dél-alföldi város borászati seregszemléje, ahol a kultúra és a jótékonyság is helyet kapott.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?