Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Azt mondják, egy kicsit mindenki imádja a Suzuki Jimny modelleket, hiszen ez a talán legaranyosabb és legszögletesebb utcai terepjáró, amit az agrarszektor.hu is tesztelt. És bár egészen tisztességesen boldogul terepen is, azért nem az az igásló típusú gépjármű, amit nagy és nehéz dolgok szállítására lehet használni. Erre már a Suzuki új-zélandi kirendeltsége is rájött, ahogy arra is, hogy a Jimny-ből egy jópofa pick-up kocsit lehet kihozni egy kis átalakítással. És mivel ez a Suzuki ajánlata, ez teljesen hivatalos és nem érinti a jármű garanciáit, vette észre a Motor1.com az új-zélandi Driven írását.
Noha a többi pick-uppal nem veheti fel a versenyt, az átalakított Jimny eléggé egyedien fest, ráadásul méretében sem változott. Az átalakítás folytán a hátsó csomagteret teljesen leválasztották a kocsiról, a helyére pedig egy kis plató került, lecsapható falakkal, az ülések mögötti részt pedig újrakárpitozták. De a ledes tetőreflektoroknak, a halogénizzóknak és a fekete acélfelniknek is búcsút intettek a Suzuki átalakító mérnökei. Az újragondolt Jimny JX-ben ötfokozatú manuális sebváltót tettek, de legalább adtak mellé egy tisztességes Bluetooth-os rádiót. Az érintőképernyő, a klímavezérlés és a bőrborítású kormánykerék kikerült a gépből, de legalább a kormányon levő gombok és kapcsolók megmaradtak.
A motorháztető alatt maradt a 1,5 literes, négyhengeres, 100 lóerős teljesítményű motor. Az átalakított Jimny nem olcsó móka, körülbelül 23 ezer dollárba (kicsit több mint 7 millió forintba) kerül, de ebben már benne van a 7300 dolláros (cca 2,2 millió forintos) átalakítás is.