Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A Suzuki 1970-ben dobta piacra a legkisebb terepjárók között hadrendbe állított Jimnyt, melyből 1981-ben mutatkozott be a második generációs változat, és amelynek 1998-ban érkezett harmadik generációját a közelmúltban váltotta a negyedik generáció. Ez a Jimny 2019 tavaszán bukkant fel Magyarországon, amikor is a GL felszereltségi szintű, 5 fokozatú kéziváltós példányok 5,4 millió forintos bruttó alapáron kellették magukat - írta meg a HVG.
A Jimny hazai és egyben európai pályafutása azonban a vártnál gyorsabban, már 2020-ban véget ért, ugyanis a szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák keresztbe tettek az egyetlen 1,5 literes szívó benzinmotoros kivitelben gyártott típusnak. Tavaly szeptemberben azonban a Suzuki haszongépjármű-változatban újra piacra dobta a modellt.
Az új változat pedig immáron kapható lett Magyarországon is. A Jimny divatos mini terepjáró kishaszonjárműként tért vissza a magyar Suzuki kereskedésekbe. A Japánban gyártott apróság kétüléses, raktér elválasztó rácsos kivitele nettó 5 511 811 forintos kedvezményes áron kelleti magát. Az ötfokozatú kéziváltós, összkerekes, 100 lóerős 4 hengeres szívómotorral szerelt jármű bruttó ára 7 millió forint.
A Suzuki Jimny-t korábban az Agrárszektor is kipróbálta, amelyről az alábbi összeállítás készült.
(A címlapkép a Totalcar / Ludvigh Károly tulajdonát képzi.)