Idén először 3 napos az Agrárszektor 2024 konferencia!
A Portfolio Csoport év végi Agrárszektor Konferenciája ma már az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény a hazai agrárgazdaságban. A rendezvény exkluzivitását és különlegességét az adja, hogy egyedülállóan átfogó és részletes módon jeleníti meg a mező- és élelmiszergazdaságot érintő legaktuálisabb témákat. A rendezvényre idén először konferencia előesttel is készülünk!
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre szól. A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Az intézmény igazgatója, mint a költségvetési szerv vezetője felelős az Állami Ménesgazdaság Szilvásvárad (ÁMGSZ) közfeladatainak ellátásáért, az intézménynek a jogszabályokkal, kormányzati és irányító szervi utasításokkal összhangban történő működéséért. Az igazgató felelős az intézmény stratégiai céljainak meghatározásáért és megvalósításáért, melynek érdekében irányítja az intézmény tevékenységét.
Vezetői feladatainak keretében irányítja az ÁMGSZ ágazati vezetőinek munkáját, felel az ágazatok összehangolt működéséért és eredményességéért. A rendelkezésre álló költségvetés alapján felel az ÁMGSZ gazdaságos és hatékony működésért, valamint biztosítja az ehhez szükséges személyi és tárgyi feltételeket. Ellátja az ÁMGSZ általános képviseletét, valamint felelős a hazai és külföldi szakmai kapcsolatok kialakításáért és fejlesztéséért. Az igazgató felelős az intézmény költségvetésének tervezéséért, a gazdálkodással, könyvvezetéssel és finanszírozással kapcsolatos feladatok ellátásáért, továbbá az adatszolgáltatási, beszámolási kötelezettségek teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért. Ellátja a munkáltatói jogokat az intézmény munkavállalói tekintetében.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a(z) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a vidékfejlesztési miniszter irányítása alá tartozó költségvetési szerveknél történő végrehajtásáról szóló 70/2011. (VII.26.) VM rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- egyetem, vagy főiskola, szakirányú végzettség,
- lovaságazattal kapcsolatos tevékenységet folytató gazdasági társaságnál vagy költségvetési szervnél szerzett legalább 3 éves vezetői tapasztalat
- angol és/vagy német nyelv tárgyalóképes ismerete
- irodai informatikai alkalmazások felhasználószintű ismerete
- a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/B. § (2) bekezdése alapján magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti jogviszonyba helyezhető
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás
- büntetlen előélet
Elvárt kompetenciák:
- jó problémamegoldó képesség, kreativitás, kapcsolatteremtő készség
- rendszerszintű és hosszú távú elképzelésekre alapozó gondolkodásmód
A beosztás a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 14. A pályázatok benyújtásának módja: "SzIF/190/2019, ÁMGSZ igazgató" tárggyal a hatterintezmenyek@am.gov.hu e-mail címre a Személyügyi és Igazgatási Főosztály részére. A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 13.