Magyar élelmiszerek hódítanak Ázsiában: megőrülnek értük az emberek

Magyar élelmiszerek hódítanak Ázsiában: megőrülnek értük az emberek

agrarszektor.hu
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg Ázsia egyik legjelentősebb nemzetközi kiállítása Szingapúrban, a Food and Hotel Asia (FHA). A 2024. április 23-26 között zajló eseményre közel hatvanezer látogatót várnak. Az Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi standján többek között szuvidált galambhússal, mangalicatermékekkel, kekszekkel és magyar borokkal várják a beszerzők érdeklődését. A hat magyar kiállító egy hatvan négyzetméteres standon mutatkozik be; ketten közülük évről évre részt vesznek a kiállításon. Az ázsiai városállam gazdasági és stratégiai jelentőségű elosztó központ, így a kiállítási részvétel kitűnő lehetőség az ázsiai piacra betörni kívánó cégek számára.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Nyolc évvel ezelőtt, 2016-ban szervezett először közösségi megjelenést az AMC a szingapúri kiállításon. Mivel az ázsiai városállam területéből adódóan szinte egyáltalán nem folytat mezőgazdasági tevékenységet, élelmiszerei 90%-át importálja. Az FHA-n való részvétel óriási lehetőséget jelent az exportálni kívánó magyar élelmiszer- és agrárcégek számára nemcsak Szingapúr felvevőpiaca, hanem a térségben jelentős kereskedelmi központi szerepe miatt is.

Az eseményen a hat kiállító termékei mellett az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is jelen van, melynek keretében folyamatosan regisztrálják a térségből a magyar termékek iránt érdeklődő potenciális beszerzőket. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) adatait tartalmazza.

Ugyan az FHA társrendezvénye a ProWine Asia, a magyar jelenlét koncentráltan valósul meg: a hazai élelmiszereket és borokat az FHA-n létrehozott standon népszerűsítik. A Magyar Bormarketing Ügynökség égisze alatt a kitűnő magyar borok - különös tekintettel a tokaji aszúra - megkóstolására is lehetősége nyílik az érdeklődőknek. Az Agrármarketing Centrum standját a kiállítás nyitónapján meglátogatta Pach Judit, Magyarország szingapúri nagykövete is.

Magyarország és Szingapúr között az utóbbi években erősödtek a kereskedelmi kapcsolatok, 2023-ban a kétoldalú forgalom meghaladta az egymilliárd dollárt. A közelmúltban Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kétszer is ellátogatott Szingapúrba, ahol tárgyalásokat folytatott többek között Grace Fu szingapúri kereskedelmi miniszterrel. A találkozón elhangzott, hogy nemrég huszonnégy magyar élelmiszeripari cég számára hagyták jóvá a sertés- és baromfihús exportját a térségbe.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

A sebesség minden, csak nem állandó (x)

A Valley X-Tec hajtómű, az iparág első nagy sebességű központi motorja lehetővé teszi, hogy olyan dolgokat tegyen a központi körforgóval, amelyek korábban nem voltak lehetségesek.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?