JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatóságának eltökélt szándéka, hogy a kamara élelmiszeripari tagsága számára kézzelfogható segítséget nyújtson exporttevékenységük fejlesztéséhez - írja közleményében a NAK. Ennek érdekében a 2019. október 2-án, Budaörsön tartandó élelmiszeripari exportfejlesztési konferencián az alábbi témák kerülnek fókuszba:
"Az élelmiszeripari létesítmények engedélyezése és a harmadik országok sajátosságai"
Minden export alapja Magyarország elismertsége, a hivatalos szállítási engedélyek megléte, a célpiacok speciális előírásainak ismerete, valamint a vállalatok állategészségügyi és üzemszervezési megfelelősége. Miként kell elindulni? Mire kell figyelni a harmadik országi piacokon, ezen belül is az észak-amerikai és orosz piacokon?
"A kínai exportlehetőségek és a sikeres kínai piaci jelenlét alapjai"
Manapság mindenki Kínára figyel. Ez különösen igaz a cégek exporttevékenységére. A sikeres piaci jelenléthez elengedhetetlen a kínai piac előzetes ismerete. Mit lehet tudni a kínai piaci lehetőségekről? Mi kell a sikeres kínai piaci jelenléthez? Hogy kell ezt csinálni a gyakorlatban?
"A halal-előírások és azok jelentősége az exporttevékenységben"
Az iszlám vallási előírásoknak megfelelő termékek piaca exponenciálisan növekszik. Melyek a terület sajátosságai, mi a jelentősége? Hogy szerezhető be az exporthoz szükséges halal-tanúsítvány?
"Nemzetközi piacok közelről - exportfejlesztés a gyakorlatban"
Az export iránt érdeklődő vállalkozások előtt számos kiváló vállalati példa áll. Számtalan cég állhatatos munkával jelentős külpiaci sikert ért el. Hogy kell elindulni? Hogyan kell az exportfejlesztést elképzelni a gyakorlatban? Milyen sajátosságai vannak az exportpiaci expanziónak?