JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
A marokkói paradicsom fő célpiaca Franciaország, a teljes mennyiség több, mint fele (51%) ide érkezik, de az Egyesült Királyság (19%), Hollandia (11%) és Spanyolország (7%) is meghatározó partnerek. Németország (3%), Portugália (2%) ebből a szempontból kisebb piacoknak tekinthetők, de megjegyzendő, hogy folyamatosan bővítik kereskedelmi csatornáikat, és immár 44 országba szállítanak paradicsomot (hat évvel ezelőtt még csak 24 ország vásárolt marokkói terméket). A fő piac egyértelműen az Európai Unió, 2023 első negyedévében az Unió tagállamaiban értékesített összes paradicsom egyharmada Marokkóból származott - írja a FruitVeB.
Számunkra fontos lehet, hogy a marokkói paradicsom a közelmúltban már megjelent Ausztria és Csehország piacain is, ráadásul az ide szállított mennyiség dinamikusan nő: Ausztriába már 2000 tonnát, a cseh piacra pedig 2350 tonnát szállítottak úgy, hogy két éve még szinte egyáltalán nem voltak jelen ezekben az országokban. A korábban jelentős orosz piacot 2021 óta gyakorlatilag teljesen leépítették, már egyáltalán nem szállítanak a Nagy Medvének.