JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
A magyar gazdasági erő székelyföldi növekedése, ha úgy tetszik, a magyar és magyar üzleti kapcsolatok bővülése volt a célja az Erdélyben szervezett, a magyar termékek székelyföldi piacra kerülését segítő üzletember találkozóknak. A kétnapos rendezvényen Csíkszeredán, valamint Sepsiszentgyörgyön mutatkozhattak be exportképes magyar vállalkozások, hogy termékeikkel bővítsék a már eddig is jelenlévő hazai termékek kínálatát. Az esemény egyik helyszínéül nem véletlenül választották Csíkszeredát: a város eltökélt célja, hogy növelje az élelmiszeripari ágazatban betöltött gazdasági szerepét, ráadásul jelenleg mintegy 92 hektáros területen terveznek ipari parkot létesíteni - írja az AMC közleményében.
A beruházással várhatóan korszerű körülményeket tudunk teremteni zöldmezős befektetések megvalósulásához, melyek között reményeink szerint szép számmal lesznek élelmiszeripari vállalkozások
- hangsúlyozta a találkozón Juhász-Borsa Orsolya, Csíkszereda Polgármesteri Hivatalának gazdaságfejlesztési és digitalizációs irodavezetője.
Az eseményt Csíkszeredán Magyarország csíkszeredai Főkonzulátusával, és a Csíki Vállalkozók Egyesületével közösen szervezte meg az Agrármarketing Centrum. Az üzletemberek ezután Sepsiszentgyörgyön folytatták a megbeszéléseket, ahol az Asimcov, Kovászna Megyei Vállalkozói Egyesülettel együttműködésben valósult meg a program. Az eseményeken részt vett Lázár Zoltán, Magyarország csíkszeredai Főkonzulátusának külgazdasági attaséja is. Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese mindkét helyszínen tájékoztatta a részvevőket az Agrármarketing Centrum Hungarian Food Business Program néven futó exportfejlesztési programjáról, valamint bemutatta azt a digitális katalógust (Hungarian Food Business Catalogue), amelyben jelenleg mintegy kétszáz magyar cég több mint kétezer termékét kínálják a külhoni beszerzők figyelmébe.