JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Európa legnagyobb ruházati láncának adózott eredménye az egy évvel ezelőtti 3,74 milliárd svéd koronáról 2,62-re csökkent az első három hónapban. A forgalom egy százalékkal 28,7 milliárd koronára mérséklődött. A H&M közleménye szerint a csökkenés a korona euróhoz viszonyított magas árfolyamának tudható be - írja a Világgazdaság.
A vállalat eredmény kimutatásából kiderül, hogy az jövedelmezőségen a magas alapanyag- és szállítási költségek rontottak.
Karl-Johan Persson, a H&M pénzügyi igazgatója szerint az eredményekből látszik, hogy a pamut árának emelkedését nem hárítják át a vevőkre, hanem inkább a biztos vásárlói bázis megtartására koncentrálnak. Mint mondja, a H&M célcsoportja éppen az a réteg, amelyet a gazdasági válság igen mélyen érintett, több piacon csak akciókkal tudták hozni a várt számokat, s néhány egységet be is kellett zárni.
A svéd vállalat idén 97 új üzlet nyitását tervezi világszerte, s nyolcat számolnak fel. Magyarországon 14 H&M üzlet működik, ebből kilenc Budapesten.