Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Jó a kereslet az idei szezonális, mikulás- és karácsonyi csokoládék, édességek iránt, és bár a gyártók kiemelten figyelnek a minőségre, valószínűsíthető, h a gazdasági válság miatt növekedni fog az olcsóbb termékek iránti érdeklődés - írja az Mmgonline.
A szövetség adatai szerint a 4-5 hétig tartó szezonban a magyar lakosság a hungarikumnak számító szaloncukorból 4000 tonnányit vásárol. 2010-ben közel 5 milliárd forint értékben fogyott a szaloncukor, további 2,5 milliárdot pedig 738 tonnányi csokoládéfigurára és egyéb édességre költöttek.
A legjelentősebb tétel ebből a klasszikus Mikulás figura, amelyből mintegy 1,34 milliárd forint értékben vásároltak tavaly, 256 millió forintért pedig más üreges csokoládé figurákat, például a csoki díszeket. Növekszik az adventi kalendáriumok népszerűsége is, ebből 278 millió forint értékben fogyott tavaly. A figurás édességek fogyasztásának fele a karácsonyi szezonra esik - teszi hozzá a közlemény.
A Szövetség fontosnak tartja megemlíteni, hogy egyre inkább jellemző a tudatos vásárlás és a minőség iránti igény, hiszen tavaly a statisztikák szerint az értékesített karácsonyi édességek mennyiségének 67 százaléka, értékének pedig 84 százaléka már valódi csokoládéból készült termék volt.