JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Az elnök elmondta, hogy a terméktanács levelében arra kéri Fazekas Sándor Vidékfejlesztési Minisztert, hogy közel negyven-ötven millió forintot biztosítson a magyar tojástermelőknek az AMC forrásaiból, így a pénzből tudják népszerűsíteni a hazai előállítású tojást.
A támogatás mellett a termelők az igényelt támogatási összeget megdupláznák, tehát 80-100 millió forintra emelnék, mellyel a valóban hatékonnyá lehetne tenni a hazai előállítású tojás fogyasztását ösztönző kampányt - mondta Bárány László.
Erre a népszerűsítő kampányra azért van szükség, mert dioxin-botrány hatására a termelői adatok alapján a hazai tojás fogyasztása 15-20%-kal esett vissza egyik napról a másikra.
A termelői árak így 14-15 forintról csökkentek két-három forinttal darabonként, ami az előállítóknak komoly veszteség lehet. A BTT elnöke hangsúlyozta, hogy ez a csökkenés mindössze 3-5 nap alatt ment végbe, ellenben az a csökkenés előtti szint újra-eléréséhez már 2-4 hónap is kellhet. Emiatt is tartja az elnök nagyon fontosnak a promóciós kampány mielőbbi elindítását.