Új piacokat hódítanak meg a magyar élelmiszerek: megőrülnek értük
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
A 2024-ben tapasztalt nehézségek ellenére sem emeltek árat az ünnepekre a hazai haltermelők.
A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum.
A magyar dinnye kiváló minőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum.
Feltétlenül növelni kell az európai kontinensen kívülre jutó exportteljesítményünket.
Újabb európai állomások az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési programjában, Rómába érkezett a Hungarian Food Business Program.
Galambhússal, mangalicával, édességgel és hazai borokkal hódítaná meg Magyarország Ázsiát.
Idén karácsonykor is érdemes a hazai termelésű édesvízi halat választania a lakosságnak.
A magyar agrárium a fejlesztési forrásoknak köszönhetően néhány éven belül visszatérhet Európa élvonalába.
A közel 170 ezer szakmai látogatót vonzó esemény a magyar exportképes vállalkozások számára is rangos megjelenési lehetőség.
Nagyszabású kampány indult a nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére Magyarországon.
Hét év után lezárult a „Kapj rá!” nevű halfogyasztást ösztönző projekt Magyarországon.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Kevesebb lesz idén a magyar meggytermés, de annak legalább kimagaslóan jó lesz a minősége.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.
Üzletember találkozókat szervezett a Hungarian Food Business Program keretében az Agrármarketing Centrum Erdélyben.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Jó lehetőségeink vannak Ázsiai legerősebb gazdaságaiban megjelenni. Hongkong például a magyar mangalicaexport egyik legfontosabb piaca.
A spanyolországi rendezvényeken az exportképes magyar élelmiszeripari vállalkozások képviselői a helyi élelmiszerpiaci sajátosságokat ismerhették meg.
Harminckét magyar élelmiszeripari gyártócég részvételével mutatkozik be a Hungarian Food Business Program a SIAL Párizs-on.
2023-ban az ökológiai gazdálkodás alá vont területek nagysága 309 ezer hektárra nőtt, ami 15%-os növekedést jelent a három évvel korábbi állapothoz képest.
A zöldségek halványítása egy olyan technika, amely során folyamatosan, vagy egy bizonyos fejlettségi szinttől a növényt fénytől elzárva termesztik.
Körülbelül 35-40 éve még nagy kuriózum volt hazánkban a banán, majd a téli időszakok rendszeresen kapható gyümölcsévé vált.
A Nébih tájékoztatása szerint módosultak és kiegészültek a ragadós száj- és körömfájás járvány miatti intézkedések.
2025. április 1-jétől Vékássy Alexander lesz a nagy múltú cég, a Pápai Hús Kft. vezetője.
Megújult a közkedvelt starter műtrágya, a Corn Starter Pro
A kukorica növény mérete, termésének mennyisége és minősége a rendelkezésre álló víztől, tápanyagtól és fénytől függ, amit a szántóföldön lévő gyomok korlátozhatnak.
Az UREUS 46 Limus® Care ureáz inhibitorral kezelt granulált karbamid, mely a KITE saját terméke.
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.