Új piacokat hódítanak meg a magyar élelmiszerek: sokan csaphatnak le rájuk
A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum.
A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum.
A magyar dinnye kiváló minőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum.
Feltétlenül növelni kell az európai kontinensen kívülre jutó exportteljesítményünket.
Újabb európai állomások az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési programjában, Rómába érkezett a Hungarian Food Business Program.
Galambhússal, mangalicával, édességgel és hazai borokkal hódítaná meg Magyarország Ázsiát.
Idén karácsonykor is érdemes a hazai termelésű édesvízi halat választania a lakosságnak.
A magyar agrárium a fejlesztési forrásoknak köszönhetően néhány éven belül visszatérhet Európa élvonalába.
A közel 170 ezer szakmai látogatót vonzó esemény a magyar exportképes vállalkozások számára is rangos megjelenési lehetőség.
Nagyszabású kampány indult a nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére Magyarországon.
Hét év után lezárult a „Kapj rá!” nevű halfogyasztást ösztönző projekt Magyarországon.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Kevesebb lesz idén a magyar meggytermés, de annak legalább kimagaslóan jó lesz a minősége.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.
Üzletember találkozókat szervezett a Hungarian Food Business Program keretében az Agrármarketing Centrum Erdélyben.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Jó lehetőségeink vannak Ázsiai legerősebb gazdaságaiban megjelenni. Hongkong például a magyar mangalicaexport egyik legfontosabb piaca.
A spanyolországi rendezvényeken az exportképes magyar élelmiszeripari vállalkozások képviselői a helyi élelmiszerpiaci sajátosságokat ismerhették meg.
Harminckét magyar élelmiszeripari gyártócég részvételével mutatkozik be a Hungarian Food Business Program a SIAL Párizs-on.
8 cég képviseli Magyarországot Ázsia egyik legjelentősebb élelmiszeripari expóján.
Egyre nagyobb gondokat okoz a klímaváltozás.
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
December 3-5. között rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát Siófokon.
A folyamatos megújulás, a mindenkori piac követelményeihez alkalmazkodó hatékony válaszadás az agrárium elsődleges feladata lesz a jövőben.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.