Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!
A magyar gazdasági erő székelyföldi növekedése, ha úgy tetszik, a magyar és magyar üzleti kapcsolatok bővülése volt a célja az Erdélyben szervezett, a magyar termékek székelyföldi piacra kerülését segítő üzletember találkozóknak. A kétnapos rendezvényen Csíkszeredán, valamint Sepsiszentgyörgyön mutatkozhattak be exportképes magyar vállalkozások, hogy termékeikkel bővítsék a már eddig is jelenlévő hazai termékek kínálatát. Az esemény egyik helyszínéül nem véletlenül választották Csíkszeredát: a város eltökélt célja, hogy növelje az élelmiszeripari ágazatban betöltött gazdasági szerepét, ráadásul jelenleg mintegy 92 hektáros területen terveznek ipari parkot létesíteni - írja az AMC közleményében.
A beruházással várhatóan korszerű körülményeket tudunk teremteni zöldmezős befektetések megvalósulásához, melyek között reményeink szerint szép számmal lesznek élelmiszeripari vállalkozások
- hangsúlyozta a találkozón Juhász-Borsa Orsolya, Csíkszereda Polgármesteri Hivatalának gazdaságfejlesztési és digitalizációs irodavezetője.
Az eseményt Csíkszeredán Magyarország csíkszeredai Főkonzulátusával, és a Csíki Vállalkozók Egyesületével közösen szervezte meg az Agrármarketing Centrum. Az üzletemberek ezután Sepsiszentgyörgyön folytatták a megbeszéléseket, ahol az Asimcov, Kovászna Megyei Vállalkozói Egyesülettel együttműködésben valósult meg a program. Az eseményeken részt vett Lázár Zoltán, Magyarország csíkszeredai Főkonzulátusának külgazdasági attaséja is. Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese mindkét helyszínen tájékoztatta a részvevőket az Agrármarketing Centrum Hungarian Food Business Program néven futó exportfejlesztési programjáról, valamint bemutatta azt a digitális katalógust (Hungarian Food Business Catalogue), amelyben jelenleg mintegy kétszáz magyar cég több mint kétezer termékét kínálják a külhoni beszerzők figyelmébe.