Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Bizonyára mindenki találkozott már a különböző kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó termékekkel. Ezeket általában külsős beszállítóktól szerzik be, majd az áruházlánc által meghatározott arculattal és márkanévvel dobják piacra. Az ún. saját márkás termékek gyártóit többek között a világ egyik legnagyobb ilyen jellegű eseményén, az amszterdami PLMA-n „fedezik fel” a beszerzők. A nemzetközi kiállítási palettán is előkelő helyet elfoglaló találkozónévente mintegy 2500 kiállító és 15 ezer szakmai látogatóépíthet kapcsolatot, vagy köthet üzletet.
Az Agrármarketing Centrum minden évben kiemelt kiállításként kezeli az eseményt, amelyet idén az is mutat, hogy a Társaság a tavalyinál 40 négyzetméterrel nagyobb közösségi standdal, mintegy 180 négyzetméteren, 19 kiállítóval jelenik meg. A PLMA népszerűségét jelzi, hogy a kiállítók nagy része rendszeresen „visszajár”. Idén 5 új cég is csatlakozott a közösségi részvétel nyújtotta lehetőséghez, sőt, olyan résztvevő is van, aki néhány év kihagyás után ismét megjelenik. A magyar standon a potenciális beszerzők válogathatnak például az extrudált termékek, száraztészták, gyümölcs aszalványok, befőttek és savanyúságok között, de olyan kuriózumokra is bukkanhatnak, mint a tej- és vízízesítő szívószál. Az idén debütáló kiállítók kínálatában fellelhető a gluténmentes zab és zabtészta, különböző szárított gombatermékek, lapkenyerek, ostyák és sajtos tallérok, valamint pezsgők, borok és vitaminitalok.
A standon bemutatkozik az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési projektje, a Hungarian Food Business Program, amelynek egyik központi eleme aFood Business Cataloguenévre kereszteltonline katalógus. A kiadványban már több mint 200 hazai cégmintegy 2000 termékétkínálják a potenciális beszerzők figyelmébe, az amszterdami esemény pedig kiváló alkalmat jelent a katalógus nemzetközi megismertetésére, új importőrök felkutatására. A sajátmárkák térnyerése az elmúlt években gyakorlatilag világszerte katapultált, hiszenpiaci részesedésük hét európai országban meghaladja a 40%-ot, további kilenc európai országban pedig több, mint 30%.
(Címlapkép forrása: Agrármarketing Centrum)