Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A kiállításra több mint 900 kiállítót várnak az olyan különféle termékek és szolgáltatások bemutatásához mint például a szeszesitalok és üdítőitalok, kiegészítők és szerszámok, borcímkézés, palackozás, csomagolás, tárolás, logisztika, borképzés és borturizmus.
2011-ben Hongkong teljes borászati importja elérte az 1,3 milliárd USD-t, ami 40 százalékos emelkedést jelent az azt megelőző évhez képest. Ezek a számok szintén megerősítik Hongkong ázsiai borkereskedelmi központi státuszát, amelyet az ipari résztvevők és a nemzetközi média is elismer.
A legutóbbi vásár során 19403 vásárló érkezett 71 országból és régióból, és további 19690 helyi látogatta meg a vásárt. Az Ázsiában egyre növekvő bor iránti kereslet hatalmas lehetőséget jelent a világ borászatai számára. Az előrejelzések szerint 2017-re az ázsiai piac borfogyasztása 27 milliárd USD-ra fog emelkedni. A Nemzetközi Bor és Szeszesital Felmérés előrejelzése szerint 2011-2016 között az Ázsia/Csendes-óceáni térségben lehet a leggyorsabb növekedésre számítani.
2011-ben a HITA szervezésében 11 magyar cég is részt vett a kiállításon a magyar nemzeti pavilonban (Mészáros Borászat, Peter's Wine Ltd., D-Duett, Rád-Ikon Kft., Moonvalley Wines Tokaj, Matias Borászat, Béres Szőlőbirtok és Pincészet, Patricius Tokaj, Sebestyén Borászat, Takler Pincészet és a Heumann Pincészet).
A borüzletbe történő beruházás minden kétséget kizárólag a rendezvény kiemelt témája lesz. A tavalyi évben a nemzetközi boripar vezetői, az Egyesült Királyság legnagyobb aukciós házának vezetői, egy brit királyi borbeszállító, online borkereskedelmi üzletek, egy híres borospince és egy borhiteleket nyújtó helyi bank is részt vett a Borfektetési Zónában, hogy bemutassák a lehetőségeket, és mások is bekerülhessenek, illetve profitálhassanak a nemzetközi borüzletből.
A boripar egyre növekvő nemzetközi népszerűsége miatt tavaly számos kiállító és vásárló, aki részt vett a vásáron sikeresen és pozitív benyomásokkal tért haza. 2011-ben Bill Calabria, az ausztrál Westend Estate Wines ügyvezető igazgatója négy megrendelést is kapott a kínai és a japán vásárlóktól 500.000 AUS$ értékben. Az olyan vállalatok, mint például az olasz Consorzio Vino Chianti Classico élt a lehetőséggel és itt mutatta be a borait, és a hongkongi borvásárt remek ugródeszkának tekintette az izgalmas ázsiai és kínai piacok felé. Az Egyesült Királyságban működő Wine & Spirit Education Trust, mely 55 országban működtet oktatási központokat, ezt a vásárt kihasználva kívánta megnövelni a vállalat profilját. Masako Wang, a tajvani President Chain Store Corp. kereskedője, számos különféle bort vásárolt fel, és hasznos kapcsolatokat épített ki a vásár segítségével.