Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében valósul meg. A cél változatlanul a tejszív-logóval ellátott tej fogyasztásának népszerűsítése és ösztönzése.
Többféle módon szólítják meg a fogyasztókat
A fogyasztókat - a gyerekektől a nagyszülőkig - tv-, rádióreklámokkal, és online kampánnyal szólítják meg, az iskolákban előadásokkal, oktatófilmmel, kiállításokkal, interaktív játékokkal népszerűsítik a tejfogyasztást. A tejszív-védjegyet a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács felügyeli, az azzal ellátott tejtermékek kizárólag magyar alapanyagból származnak és megfelelnek a hatályos élelmiszer-szabályozás kritériumainak.
Csökkenő árak, szűkülő piac
A kampány arra is szolgál, hogy segítséget nyújtson a felvásárlási árak csökkenése és a piaci lehetőségek szűkülése miatt nehéz helyzetbe jutott hazai tejtermelőknek és feldolgozóknak. Magyarországon szigorúan ellenőrzik a termelőket és a feldolgozókat, ami biztonságos terméket garantál a vásárlóknak. A megbízható és jó minőségű tej ismertetőjegye a tejszív-védjegy, amely egyre több hazai eredetű tejterméken megtalálható. A minőségi, hazai termékek fogyasztása és vásárlása munkahelyeket tarthat meg.
Megszűntek az uniós tejkvóták
A mai piaci helyzet előzménye, hogy idén áprilisban megszűnt az uniós tejkvóta-rendszer. A tejtermelés szempontjából szerencsésebb helyzetben lévő országok - például Írország, Németország vagy Hollandia -, elárasztották az uniós piacot az olcsó, dömpingáron kínált tejjel. Az ilyen értékesítéssel a magyar termelők nem tudnak versenyezni, hiába állítanak elő jó minőségű termékeket.