Jövő héten ismét együtt a hazai agrárszakma az Agrárszektor konferencián Siófokon!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Nagy István, Áder János, Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Újrapozícionálja a Krusovice márkát a magyarországi forgalmazó Heineken. Az egyik legismertebb tradicionális cseh sörbrand 2016 óta van jelen a magyar piacon: bár a cégcsoport nem árul el konkrét számokat, csütörtöki sajtótájékoztatójukon úgy nyilatkoztak, hogy a hazai fogyasztók kimondottan kedvelik. A Heinekennél a márkát a prémium sörökhöz sorolják, a magyar piacon csak világos és barna érhető el belőle, de Csehországban számos más változata - búzasör, alkoholmentes, magasabb szárazanyag-tartalmú - is kapható, ezeket azonban egyelőre nem tervezik behozni a magyar piacra.
A Krusovice a Heineken tulajdonában áll globálisan, importált cseh sör - tehát nem Magyarországon gyártják. Ugyanakkor a cégcsoportnál úgy látják, hogy nem jelent konkurenciát a hazai márkákkal, teljesen más szegmensre fókuszálnak.
A sört a mai napig - 1581 óta - egy cseh faluban, Krusovicében főzik: érdekessége, hogy ez az egyetlen cseh sör, amit királyi család valaha birtokolt. A saazer komló és a 3-féle maláta az, ami a különleges ízét adja, a tisztaságot pedig a helyi artézi víz jelenti.
A cseh söröket leginkább a karakteres ízük különbözteti meg más söröktől, részben ezért is gondolja úgy a Heineken, hogy marketingkampányában a férfiakat célozza meg a továbbiakban.