Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A december 26-ig tartó kampánnyal elsősorban az online térben találkozhatnak a gasztronómia iránt érdeklődő fogyasztók, akik véleményvezérek saját tippjeit is megismerhetik - írja közleményében az AMC. Az egyik legegyszerűbb szabály a megfelelő bor-étel párosításnál, ha az étel és a bor színe alapján választunk, vagyis fehérbort fehérhúsú (csirkéből, pulykából készült) ételekhez, rozét sertéshez érdemes választanunk, ám a marhahús megköveteli a testes vörösbort. Persze ez csak a fő irány, és az étel elkészítési módja is meghatározza az ünnepre való tökéletes ráhangolódást. A főtt, párolt húsokhoz jól illik egy könnyedebb fehérbor, a sült, grillezett húsok mellé pedig akár egy könnyedebb vörösbor. Ha az ünnepekre komplex módon készítünk el egy-egy fogást, érdemes vörösborban gondolkodnunk, a vadhúsokhoz pedig fűszeres, testes borokat inni. Ezek persze csak az alapok, hiszen a gasztronómia felfedezéséhez érdemes megismerni az egyes fajtákat, kóstolgatni a párosításokat, és megtalálni mindenkinek a saját maga számára tökéletes aromák harmóniáját. A pezsgő kiválóan passzol az ünnepi reggelihez vagy a karácsonyfa-díszítéshez, a forralt bor jólesik a téli séta után, a bornak jól áll a karácsonyi csomagolópapír és remek társ az estébe nyúló beszélgetéshez is felelősséggel és mértékkel.
Az ünnepi borkampány fő célja a magyar borok megismerésének ösztönzése is. A jellegzetes magyar fajták, mint például a furmint, az olaszrizling, a kadarka, az Irsai Olivér vagy a kékfrankos az elmaradhatatlan Tokaji Aszú az Agrármarketing Centrum borpromóciós tevékenységeinek köszönhetően is egyre népszerűbbek és keresettebbek a világpiacon. Egész évben folyamatos szakmai és a téma iránt érdeklődőknek szóló nyomtatott és online lapokban, személyes és online borszakmai rendezvényeken népszerűsítették idén is ezeket a fajtákat, amelyek már világszinten is egyre nagyobb érdeklődést váltanak ki. A Magyarországon megtermelt bor egyharmada kerül azonban csak külpiaci értékesítésre, így érdemes mindenkinek ezeket a jellegzetes fajtákat idehaza is megismerni, megszeretni, és magyar borral ünnepelni.