Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A Nádudvari Élelmiszer Kft. egy új, hosszú távú és sokrétűen alkalmazható koncepciót hirdetett meg, amely kifejezi a márka társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. Ennek oka, hogy minden eddiginél többet számít az, hogy két termék-alternatíva közül melyik kerül a kosarunkba, hogy mit tesz az adott élelmiszergyártó a környezetért. Erre egyértelműen rámutatnak a Nádudvari friss fenntarthatósági kutatásának eredményei is.
A felmérés adataiból kiderült, hogy 10-ből 8 fogyasztónak (86,3%-nak) szempont, hogy a választott élelmiszergyártónak legyenek fenntarthatósági törekvései. Ezek közül a legfontosabbnak a hátrányos helyzetűek támogatását (59%) és az erdőtelepítést (39%) tartják a kitöltők. Nemcsak a vállalat, hanem az általa gyártott termékek okozta környezeti lábnyom is befolyásolhatja a vásárlói döntést. Igencsak figyelemre méltó eredmény, hogy hiába az utóbbi évek rendkívül ár-érzékeny kereskedelmi környezete, 10-ből 6 fogyasztó (67,4%) hajlandó többet kiadni azért a termékért, ami környezetkímélő technológiákkal készült.
Kifejezetten a joghurt termékekre irányuló környezetvédelmi elvárásokat vizsgálva egyértelműen látszik, hogy a hazai alapanyagok használata (81,7%), a magyar munkaerő alkalmazása (54,8%) és az újrahasznosítható csomagolás (40,7%), ami a leginkább számít a fogyasztóknak a vásárlói döntés során.
A kutatás kitért a joghurtvásárlási szokásokra is. A kedvelt tejtermék szinte minden bolti látogatásnál bekerül a kosárba. A válaszadók közel kétharmada (63,1%-a) hetente többször is hazaviszi a család kedvencét, ami pedig befolyásolja őket a termékválasztásban, az az íz, az ár és az összetevők. A magyarok gyümölcsjoghurt fogyasztó nemzet: a megkérdezettek háromnegyede (76%) ezt a terméket részesíti a leginkább előnyben. A legkedveltebb kiszerelés pedig a 150-200 grammos csomagolás.
A kutatás igazolta, hogy a joghurt örök kedvenc, amely szinte minden háztartás hűtőjében megtalálható. Ezért nem volt kérdés, hogy ez lesz a kampány fókuszterméke is.
A vállalatunk környezetvédelmi tevékenysége széles spektrumot ölel fel, az energiahatékonyság növelése, valamint a papír- és műanyag újrahasznosítás ösztönzésétől kezdve, különféle programokon és fogyasztói edukációs kampányokon át, egészen a gyermek-, ifjúsági és sportolói támogatásokig, valamint a hazai termékek imázsának építéséig
- hangsúlyozta Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezetője.
A Nádudvari Élelmiszer Kft. azt is jelezte, hogy náluk csak valódi tejből készült termékek készülnek, nem foglalkoznak alternatívákkal. Laktózmentes termékeik ellenben vannak, valamint egy fitnesz joghurt termékcsaládjuk is. A gyümölcsös joghurtok kapcsán a vállalat beszélt arról is, hogy az egyes ízek között nincs jelentős megoszlás, a fogyasztók valamennyi változatot egyformán kedvelik. A sajtótájékoztatón jelen volt Kiss Virág, fitnesz világbajnok, a Nádudvari márkanagykövete is, aki arról beszélt, hogy a joghurtokat többféleképpen fel lehet használni. A nyári időszakban fogyaszthatóak parféba téve, lefagyasztva jégkrémként, illetve sütemények töltelékeként is.